تاریخ انتشار : 04 خرداد 1402 - 22:37

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و یک مالخر در میناب

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و یک مالخر در میناب
فرمانده انتظامی میناب از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای سابقه‌دار معروف به « تی تی» و یک مالخر با کشف ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس قاسمی در تشریح جزئیات این خبر افزود: درپی وقوع چندین فقره سرقت در سطح میناب، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی و عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی میناب پس از انجام تحقیقات و اقدام‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ سارق سابقه‌دار شدند و با هماهنگی قضایی در اقدامی به موقع و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و اموال سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی میناب اظهار کرد: سارقان در بازجویی تخصصی به ۲۷ فقره سرقت با همدستی یک مالخر اموال، معترف و پس از هماهنگی و شناسایی محل اختفای مالخر، موفق شدند نامبرده را به همراه انواع اموال سرقتی و دسته دوم دستگیر کنند.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: از جمله سوابق سارقان حرفه‌ای می‌توان به سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت، چندین فقره سیم و کابل برق، ۲ دستگاه سیستم رایانه و کامپیوتر با متعلقات، ۱۰ متر لوله مسی اسپیلت، ۲ دستگاه کولرگازی، قطعات میکسر، سنگ فرز، ۲۰ شاخه میلگرد ساختمان، پنج حلقه لاستیک موتورسیکلت و خودرو، شیرآلات منزل، کنتور آب، سیلندر گاز و ظروف و سایر وسایل خانگی اشاره کرد.

وی با اشاره به کشف ۲۷ فقره سرقت و مقادیری از اموال سرقتی، گفت: ارزش اموال مسروقه یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ قاسمی گفت: متهمان دارای سابقه سوء پیشینه هستند که طی تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و برقراری و حفظ نظم و امنیت، بیان کرد: مالباختگان جهت شناسایی و بازپس گیری اموال مسروقه خود می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان و پس از سیبر مراحل قانونی اموال خود را تحویل بگیرند.

بخوانید :  رئیسی با وعده اینترنت رایگان آمد و وزیرش اینترنت را گران و گران‌تر کرد!
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9757
  • کد خبر : 9757
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 297 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.