تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1399 - 13:17
فرمانده انتظامی شهرستان میناب خبر داد:

دستگیری قاتل متواری کمتر از ۴۸ ساعت در میناب

دستگیری قاتل متواری کمتر از ۴۸ ساعت در میناب
فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی میناب قاتل متواری کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

محمد رستمی ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: در پی تماس تلفنی مرکز درمانی با فوریت‌های پلیسی مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از روستاهای میناب بلافاصله مأموران به درمانگاه مراجعه که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی با سلاح سرد دو نفر را مجروح که یکی از آنان به علت شدت جراحات وارده فوت و ضارب نیز متواری شده که پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تلاش شبانه روزی با انجام اقدامات فنی واطلاعاتی و با بکارگیری از شیوه‌های پلیسی در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه قاتل متواری را در یکی از منطقه‌های کوهستانی صعب العبور بخش “در پهن” شهرستان شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و ضمن محاصره محل اختفا متهم، قاتل عرصه را بر خود تنگ دیده و خود را به مأموران تسلیم کرده و در بازجوئیهای فنی و تخصصی به قتل مقتول به انگیزه اختلافات قبیله‌ای اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی میناب اظهار داشت: اختلافات قبیله‌ای عموماً ریشه در مسائل جزئی و کوچکی دارند که به راحتی با گفتگو و از خود گذشتی قابل حل هستند که وظیفه بزرگان و ریش سفیدان قبایل این است که جوانان و نوجوانان منطقه را که سرشار از غرور کاذب هستند به آرامش دعوت کرده و هرگز این گونه اختلافات و مسائل جزئی را با بی تدبیری شعله ور نکنند.

بخوانید :  استان هرمزگان در آماده باش کامل/ ۲ سامانه قدرتمند بارشی استان را فرا می‌گیرد
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1623
  • کد خبر : 1623
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : خبرگزاری مهر
  • 818 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. خداروشکر و سریع اعدامش کنید،جوون به اون رعنایی رو کشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.