تاریخ انتشار : 06 آذر 1402 - 14:26

دستگیری عاملان قتل نوجوان ۱۴ ساله در هرمزگان

دستگیری عاملان قتل نوجوان ۱۴ ساله در هرمزگان
عاملان قتل نوجوان ۱۴ ساله طی دوعملیات جداگانه درشهرستان‌های میناب و بندرعباس دستگیر شدند.

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در تاریخ دوم آذرماه امسال در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوانی ۱۴ ساله بر اثر ضربات چاقو  در بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلین، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران در کمترین زمان به محل وقوع درگیری واقع در بلوار ساحلی بندرعباس اعزام شدند.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: با تلاش ماموران و با توجه به سرنخ‌های موجود یکی از عاملان درگیری شناسایی و دستگیر شد که متهم در بازجویی‌های فنی به انجام درگیری منجر به قتل با همکاری و مشارکت سه نفر دیگر بنامان معلوم اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد دو متهم دیگر با یک دستگاه خودرو پراید به سمت خارج از بندرعباس و به مقصد شهرستان میناب متواری شده اند.

او گفت: با هماهنگی فرماندهان انتظامی شهرستان میناب و شناسایی و توقیف خودرو در ایست بازرسی چغازردی دو همدست قاتل نیز دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه با توجه به اعترافات این دومتهم، قاتل و ضارب اصلی به هویت معلوم شناسایی شد، افزود: متهم اصلی در مخفیگاهش واقع در یکی از محلات بندرعباس دستگیر شد و در بازجویی فنی به جرم ارتکابی و قتل مقتول اقرار و معترف شد در روز حادثه به همراه ۳ متهم همدست خود با یکدستگاه خودروی پراید در بندرعباس در حال تردد بودند که مقتول سنگی را به طرف خودرو آنان پرتاب کرده وآن‌ها با چاقویی که در دست داشتند دوضربه به قفسه سینه مقتول وارد کرده و از محل متواری شده اند.

بخوانید :  اعلام مسیر‌های راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرارمناسب روانه زندان شدند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11533
  • کد خبر : 11533
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران
  • 581 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.