تاریخ انتشار : 24 اسفند 1398 - 15:38

دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین ویروس کرونا در میناب

دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین ویروس کرونا در میناب
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین در خصوص بیماری کرونا در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای میناب ، سردار غلامرضا جعفری ، فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار کلیپ دروغین در خصوص بیماری کرونا در شهرستان میناب خبر داد.

سردار جعفری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با موضوع بیماری کرونا، موضوع برخورد با انتشار دهندگان کلیپ که باعث تشویش اذهان عمومی شده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتای شهرستان میناب قرار گرفت.

او افزود: پس اقدامات اطلاعاتی و انجام تحقیقات فنی و پلیسی دو نفر انتشار دهندگان کلیپ جعلی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : متهمان در بازجوئی‌های فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در جامعه اعتراف و انگیزه خود را جلب توجه و افزایش دنبال کننده در اینستاگرام عنوان کردند که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه برابر قانون مجازات اسلامی، هر کس به قصد تشویش اذهان عمومی اکاذیبی را تهیه و در فضای مجازی انتشار دهد مجرم شناخته شده و قانونگذار نیز برای مجرم مجازات تعیین کرده است از عموم شهروندان خواست هرگز آگاهانه یا نا آگاهانه اقدام به نشر یا بازنشر شایعه و مطالب دروغین در فضای مجازی نکنند و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی با مراجعه به پلیس فتا و یا با استفاده از تلفن ۱۱۰ گزارش نمایند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان متخلفان اقدام شود.

بخوانید :  استان هرمزگان در آماده باش کامل/ ۲ سامانه قدرتمند بارشی استان را فرا می‌گیرد
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1177
  • کد خبر : 1177
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
  • 1085 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.