تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1402 - 10:55

دستگیری سارقان موتورسیکلت در میناب

دستگیری سارقان موتورسیکلت در میناب
فرمانده انتظامی میناب از دستگیری دو سارق طی دو عملیات مجزای پلیسی با کشف ۱۱ فقره سرقت و ۲ دستگاه موتور سیکلت سرقتی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس قاسمی صبح امروز (۱۳ اردیبهشت ماه)، بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان حین گشت زنی در سطح شهر و بلوک بندی حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت که با سرعت زیاد در حال تردد بود مشکوک و ضمن صدور دستور ایست ،راکب سریعا متواری شد.

وی افزود: مأموران انتظامی پس تعقیب و مراقبت پلیسی و میان بر نمودن مسیر تردد توانستند در یک عملیلت غافلگیرانه متهم را دستگیر و طی استعلام موتورسیکلت از سامانه راهور، مشخص گردید که دارای سابقه سرقت است.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهم با توجه به شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و در بازجوی های به عمل آمده به ۶فقره سرقت موتور سیکلت اقرار کرد.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: طی عملیاتی دیگر، مأموران انتظامی پاسگاه گوربند در پی شکایات مردمی نسبت به سرقت چندین موتور سیکلت در سطح حوزه ،سریعا موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی پس از انجام کار اطلاعاتی و شناسایی دقیق توانستند در یک عملیات غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آنجا یک موتورسیکلت سرقتی را کشف و متهم در بازجویی های اولیه با توجه به ادله مستدل پلیس، به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه موتورسیکلت‌ها ی مکشوفه تحویل صاحبان اصلی آنان شد، گفت: در این خصوص این دو سارق دستگیر شده که تاکنون جمعا به ۱۱ فقره سرقت معترف شده اند پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب از شهروندان خواست وسایط نقلیه خود را در کوچه وخیابان ها خلوت و تاریک رها نکنند و زمینه فرصت را برای سارقان ایجاد نکنند.

بخوانید :  از وعده تا عمل / خبر خوش عضو ناظر کمیسیون سرمایه گذاری شهرداری در خصوص بازار قلعه هزاره میناب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9576
  • کد خبر : 9576
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 347 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.