تاریخ انتشار : 26 مرداد 1402 - 18:28
ادامه ماجرای گم شدن بخشی از جمجمه مصدوم مینابی:

دستگاه قضایی استان : در حال بررسی قصور احتمالی ماجرای نوجوان مصدوم مینابی هستیم

دستگاه قضایی استان : در حال بررسی قصور احتمالی ماجرای نوجوان مصدوم مینابی هستیم
رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز تحقیقات در خصوص قصور احتمالی کادر درمان در بیمارستان میناب خبر داد.

مجتبی قهرمانی “رئیس کل دادگستری هرمزگان” با اشاره به اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه ها مبنی بر گم شدن بخشی از جمجمه یکی از بیماران در بیمارستان شهرستان میناب که منجر به نزاع و درگیری خانواده بیمار با کارکنان این مرکز درمانی شده است، گفت: دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای نظارت بر حقوق عامه و حُسن اجرای قوانین فوراً به موضوع ورود کرده و تحقیقات قضایی و رسیدگی به پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: بنابر گزارش واصله به مرجع قضایی در نتیجه تحقیقات مشخص شده است که بیمار مذکور در تاریخ ۹خرداد ۱۴۰۲ به دلیل تصادف با موتورسیکلت به بیمارستان میناب منتقل شده است.

قهرمانی در ادامه افزود: بر اساس گزارش موجود در پرونده، با نظر پزشکان، بیمار در چند مرحله مورد جراحی قرار گرفته و بنابر شکایت اعضای خانواده وی، احتمال دارد به دلیل قصور پزشکی بخشی از بافت استخوان جمجمه وی از بین رفته و با جمجمه مصنوعی ترمیم شده باشد که تحقیقات تخصصی در این خصوص در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از اطلاع دستگاه قضایی استان از موضوع و طرح شکایت خانواده بیمار، مسئولان بیمارستان مذکور تحت پیگرد قرار گرفته اند و رسیدگی به پرونده این افراد در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب آغاز شده است.

وی تأکید کرد: دستورات لازم جهت بازبینی دوربین ها و انجام معاینات و آزمایشات لازم به منظور بررسی قصور احتمالی کادر پزشکی و اخذ اظهارات آنها برای تکمیل روند تحقیقات قضایی به پلیس آگاهی و پزشکی قانونی استان صادر شده است و نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

بخوانید :  هر چند دیر اما بالاخره آقای نماینده صدای مردم شد / تذکر حسین رئیسی به وزیر نفت درباره صف بنزین
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10512
  • کد خبر : 10512
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ندای هرمزگان
  • 335 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.