تاریخ انتشار : 24 مرداد 1402 - 22:34
رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب:

در خصوص جمجمه بیمار مینابی، بررسی ها در حال انجام است

در خصوص جمجمه بیمار مینابی، بررسی ها در حال انجام است
رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب گفت : درباره سوالات و ابهامات امروز که در خصوص جمجمه و روند درمان بیمار ۱۴ساله پیش آمد، بررسی ها در حال انجام است و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد طبق قانون با عوامل آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، رییس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب به دنبال اتفاق و گمانه زنی هایی که درباره روند معالجه جوان ۱۴ ساله ای که پس از حادثه تصادف به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب آورده شده بود گفت: این بیمار پس از حادثه تصادف با سطح هوشیاری ۳ به بیمارستان آورده شد و در همان ساعت ابتدایی کار درمان آن توسط متخصصی بیمارستان آغاز شد.

دکتر صالحی افزود: تمام تلاش کادر درمان از ۲ماه قبل برای بیمار ۱۴ساله انجام شده و امروز بیمار پس از انجام اقدامات جراحی و درمانی ابتدا به ریکاوری و پس از به هوش آمدن به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

دکتر صالحی افزود: این عمل با موفقیت انجام شد، تمامی مراقبت های لازم توسط کادر پزشکی و پرستاری در حال انجام است و خطری بابت این موضوع بیمار را تهدید نمی کند.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان میناب اذعان کرد: درباره سوالات و ابهامات امروز که در خصوص جمجمه و روند درمان این بیمار پیش آمد، بررسی ها در حال انجام است و چنانچه کوتاهی صورت گرفته باشد طبق قانون با عوامل آن برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دکتر صالحی تاکید کرد: پس از مشخص شدن ابعاد این موضوع حتما جزئیات آن برای تنویر افکار عمومی به اطلاع مردم شریف میناب خواهد رسید.

بخوانید :  افزایش نرخ رشد باروری در هرمزگان / پیشتازی جاسک، میناب و بندرلنگه در رشد جمعیت
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10489
  • کد خبر : 10489
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : سیمای مکران
  • 1828 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. متاسفانه علی رغم وجود پزشکان متبحر ، مدیریت بیمارستان بسیار نامناسب و سهل انگارانه است که باید حتما پیگیری شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.