تاریخ انتشار : 11 مرداد 1402 - 12:53

درخواست توزیع برق هرمزگان از مردم برای صرفه جویی برق

درخواست توزیع برق هرمزگان از مردم برای صرفه جویی برق
مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت:مشارکت مشترکان در سه روز آخر هفته برای عبور از ایام اوج مصرف برق ضروری است

محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهار کرد: همچنان در روزهای پر مصرف برق و روزهای گرم تابستان قرار داریم و مشارکت بیش از پیش مشترکان برای عبور از این روزها یک اولویت اصلی بشمار می رود.

محمد کریمی افزود: سه روز آخر هفته با روزهایی گرم مواجه خواهیم بود و می طلبد مشترکان و شهروندان در روزهای پایانی هفته همراهی بیشتری داشته باشند تا با کمترین تنش و افت ولتاژ این روزها را سپری کنیم.

کریمی اضافه کرد: این احتمال وجود دارد که در روزهای پایانی هفته رکورد جدیدی در مصرف برق در استان هرمزگان به ثبت برسد بیم آن می رود که شرایط شبکه به سمت ناپایداری و افزایش ناترازی حرکت کند، از این رو مشترکان و مصرف کنندگان برق باید همه مولفه ها را با محوریت مصرف بهینه و صرفه جویی بیشتر در نظر بگیرند.با توجه به شرایط خاصی که در کشور حاکم است لازم است همه مشترکان خانگی ، کشاورزی و صنعتی و دستگاههای اداری و تجاری در روزهای پیش رو همه با هم با هم افزایی و تعامل بیشتر ما را در عبور از روزهای گرم و سخت تابستانی یاری کنند.

وی ادامه داد: در بخش خانگی تا کنون در اوج گرما، مشارکت ۴۴درصدی از مردم داشتیم که نصاب نسبتا پایینی است و انتظار داریم مشترکان خانگی با صرفه جویی بیشتر همت کنند و با عزمی همگانی درصد مشارکت در مصرف بهینه را افزایش دهند.انتظار است در روزهای گرم سال مشارکت مشترکان خانگی افزایش یابد.

کریمی ادامه‌داد: در سال گذشته رقم پاداش خوبی به مشترکان خانگی اعطا شد و بر اساس آمارهای موجود هرمزگان در سطح کشور رتبه نخست پرداخت پاداش ها را داشت و ۱۲۶میلیارد تومان پاداش به این مصرف کنندگان پرداخت شد و امسال هم در خرداد و تیر ارقام خوبی از پاداش‌ها به ثبت رسید.

بخوانید :  هرمزگان، رتبه هفتم نرخ باروری در کشور
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10329
  • کد خبر : 10329
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 107 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.