تاریخ انتشار : 03 شهریور 1399 - 15:26
معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:

دانش آموزان هرمزگانی ۱۴ رتبه برتر مسابقات قرآن را از آن خود کردند

دانش آموزان هرمزگانی ۱۴ رتبه برتر مسابقات قرآن را از آن خود کردند
در پنجمین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان مرحله کشوری نیز استان هرمزگان چهار نماینده در جمع برترین ها داشت که یک رتبه دومی و سه برگزیده کشوری را به خود اختصاص دادند.

احمد مهرانی با بیان اینکه برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت در مرحله کشور اعلام شده است، افزود: در مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی، استان هرمزگان موفق به کسب رتبه چهارم و پنجم احکام و انشاء نماز و همچنین ۸ برگزیده کشوری شد.

وی افزود: در پنجمین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان مرحله کشوری نیز استان هرمزگان چهار نماینده در جمع برترین ها داشت که یک رتبه دومی و سه برگزیده کشوری را به خود اختصاص دادند.

مهرانی ادامه داد: فاطمه نژادسبحانی از شهرستان میناب رتبه چهارم رشته احکام، سپهر رئیسی رتبه پنجم کشوری در رشته انشای نماز از ناحیه دوبندرعباس را بدست آورند و شمسا مهدوی حافظ ده جزء از ناحیه دو بندرعباس، آرین تاج الدینی حافظ کل قرآن کریم از پارسیان، مبینا محمودی از بندر خمیر در رشته ترتیل قرآن، کمیل قنبری از ناحیه یک بندرعباس در رشته نهج البلاغه، یاسین حسین عبداللهی در رشته حفظ از ناحیه دو بندرعباس، محمد صادق جاودان از ناحیه ۲بندرعباس در رشته انشای نماز، مجید بهرامی از رودان در رشته احکام و علیرضا رحیمی از شهرستان میناب در رشته مداحی توانستند برگزیده کشوری شوند.

معاون پرورش و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در مسابقات فرهنگیان کشور نیز که به صورت همزمان با دانش آموزان برگزار می شد، عبدالله رکاب از پارسیان در رشته حفظ ده جزء توانست رتبه دوم کشور را ازآن خود کند.

مهرانی خاطر نشان ساخت: در دیگر بخشهای مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان، عباس احترامی در رشته نهج البلاغه، کبری درویشی حافظ ده جزء و بی بی شمسی میروکیلی دررشته قرائت توانستند برگزیده کشوری شوند.

بخوانید :  توزیع هوشمند کالاهای اساسی از هفته آینده در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=2318
  • کد خبر : 2318
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : موج
  • 693 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.