تاریخ انتشار : 25 آبان 1402 - 13:24

خطر نشتی مشک های ماشینی در جاده ها و خیابان های هرمزگان

خطر نشتی مشک های ماشینی در جاده ها و خیابان های هرمزگان
با وجود برخورد مستمر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با قاچاق سوخت اما خودروهای پراید و پژو که با مشک های ماشینی اقدام به قاچاق سوخت می کنند، هنوز پرشمارند و گاه با نشتی گازوییل از آنها در سطح جاده ها و خیابان ها باعث خطرات فراوانی می شوند.

خودروهای پراید و پژو این روزها با وجود برخوردهای شدید قضایی و انتظامی با قاچاق سوخت اما با بار زدن گازوییل و بنزین در مشک های ماشینی و تردد در محورهای مواصلاتی و حتی خیابان های سطح شهر بندرعباس، گاه سبب بروز حوادثی نگران کننده می شوند.

نشتی مشک ها باعث ریخته شدن ممتد گازوییل در سطح جاده ها و خیابان های شهرهای بندرعباس و میناب و دیگر شهرها می شود و خودروهای دیگر عبوری به ناگاه با سرخوردگی شدید و یا عدم عملکرد سیستم ترمز خودروی خود مواجه می شوند چرا که گازوییل های ریخته شده در سطح معابر بشدت باعث لغزندگی می شود.

بلوار ساحلی بندرعباس نیز یکی از مسیرهای عبوری این دست از خودروهای قاچاق سوخت است که نشتی مشک سوخت آنها سبب بروز چندین حادثه در هفته های اخیر شده است.

تازه ترین حادثه

در یکی از این موارد، مرکز فوریت‌های آتش نشانی بندرعباس اعلام کرد: نشت یک مشک خودرو قاچاقچی سوخت در بلوار ساحلی بندرعباس منجر به ریختن سوخت در کف خیابان در بلوار ساحلی این شهر شد.

بنابر این گزارش، یک خودرو قاچاقچی سوخت روز گذشته درحال حرکت در بلوار ساحلی بندرعباس بوده که مشک حاوی سوخت قاچاق آن پاره می‌شود و سوخت قاچاق به خیابان می‌ریزد.ریختن سوخت به خیابان موجب لغزندگی مسیر برای تردد خودروها می‌شود که آتش نشانی بندرعباس برای جلوگیری از بروز حادثه و حفظ ایمنی وسایل نقلیه تردد کننده و شهروندان، اقدام به اعزام خودرو و نیرو به محل می‌کند تا ایمن‌سازی لازم انجام گیرد.

این کار به روش خاک پاشی در سطح بلوار ساحلی بندرعباس که محل پرترددی نیز بوده، انجام شد.

بخوانید :  تیم «کنعان میناب» قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان هرمزگان شد

ورود بی مهابای خودروهای سوخت قاچاق به جاده ها

ماه گذشته نیز پاره شدن مشک خودرویی در ورودی شهر بندرعباس باعث خسارات زیادی به شهروندان شده بود.

تردد بی مهابای خودروهای حامل سوخت قاچاق در جاده ها گاهی سبب شاخ به شاخ شدن این خودروها با خودروهای عبوری مردم می شود و تنها در یک حادثه ۷ عضو یک خانواده در بندرعباس جان خود را از دست دادند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11436
  • کد خبر : 11436
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 194 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.