تاریخ انتشار : 13 بهمن 1402 - 21:49

حاصل سفر رئیس جمهور به میناب چه بود؟

حاصل سفر رئیس جمهور به میناب چه بود؟
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های خود به هرمزگان، صبح امروز در جمع مردم میناب حاضر شد و اعلام کرد بودجه لازم برای تکمیل بیمارستان، مجتمع فرهنگی و پروژه آبیاری و زهکشی دشت میناب تخصیص خواهد یافت.

 حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در ادامه سفر دو روزه خود به هرمزگان در جمع مردم میناب با اشاره به آغاز جشن‌های ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت، ایستادگی، مقاومت و سلحشوری مردمی است که برای تحول و شکل دادن یک حرکت عظیم تمدن‌ساز انقلاب کردند. 

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب در میناب هم حضور داشتم افزود: مردم میناب با تقدیم ۲۰۰ شهید در راه نظام و انقلاب نشان دادند مردمی آگاه، متدین و انقلابی هستند، هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دفاع مقدس مردم این منطقه خوش درخشیدند و پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حقیقتا حضور مردان و زنان مینایی درصحنه حضوری پر رنگ و امید آفرین و دشمن شکن بوده است.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای استانی و لزوم این سفرها تاکید کرد: چهره بسیاری از شهرهای استان هرمزگان، به برکت انقلاب اسلامی، تلاش پیشنیان و کمک مردم تغییر کرده است، تا امروز کارهای زیادی انجام شده، اما به دلیل برخی مشکلات همچنان نیاز به کار جهادی و تحولی داریم، دولت با کمک مردم باید این تحول را پیش ببرد. 

رئیسی گفت: برخی‌ها ما را ملامت می‌کنند که چرا سفرهای استانی انجام‌ می‌شود؛ من اعلام می‌کنم که ما را ملامت نکنید،‌ ما این راه را برگزیدیم و حتما برکات زیادی در این مسیر وجود دارد، من اگر بتوانم و فرصت ایجاب کند نه تنها به مرکز استان و شهرستانها، به بخش‌ها و روستاها هم سفر میکنم چرا که معتقدم دیدن مسائل و مشکلات در منطقه موجب می‌شود مسائل به موقع پیگیری و حل شود.

بخوانید :  راهیابی گروه همخوانی سقای حسین (ع) دارالقرآن شهرستان میناب به مرحله کشوری

رئیس جمهور با اشاره به رصد مشکلات شهرستان میناب و مسائل عمومی این شهرستان گفت:تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان میناب از برنامه‌های دولت است همچنین ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح آب‌رسانی میناب به بندرعباس و ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد میناب اختصاص یافته است. 

وی تاکید کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان برای آبیاری و زهکشی ۴ هزار هکتار دشت میناب، ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی میناب از اعتبارات سفر به استان است، تکمیل خوابگاه دختران میناب و تکمیل آموزشکده فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌های سفر است. 

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: رفع مشکل مسکنِ استان در دستور کار است، در مرکز استان مشکل زمین داریم،‌ اما در مناطق دیگر استان مشکلی برای اهدای زمین به متقاضیان وجود ندارد دیروز ۱۱ هزار قطعه در اختیار متقاضیان قرار گرفت قبل از سفر ۶ هزار مسکن در اختیار متقاضیان قرار گرفت و در سفر هم ۱۴ هزار واحد به مردم تحویل شد، کار ساخت و تحویل مسکن در این دولت همچنان ادامه دارد. 

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=12036
  • کد خبر : 12036
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : تسنیم
  • 246 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.