تاریخ انتشار : 01 اسفند 1402 - 17:38

جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها در هرمزگان برگزار شد

جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها در هرمزگان برگزار شد
دانش‌آموزان رای اولی هرمزگان روز سه‌شنبه با شرکت در آیین «جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها» و رای دادن به صورت نمادین، آمادگی خود را برای حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه سال‌جاری اعلام کردند.

استاندار هرمزگان در این مراسم، حضور رای اولی‌ها در پای صندوق‌های رای را بسیار مهم و موثر دانست و گفت: حضور گسترده و پرشور این افراد می‌تواند در انتخابات یازدهم اسفندماه جاری شور و نشاط ایجاد کند.

مهدی دوستی افزود: حضور دانش‌آموزان رای اولی در انتخابات پیش رو به حدی مهم است که جبهه کفر و دشمنان باهم متحد شدند تا جلوی اراده ملت ایران بایستند و به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

وی بیان کرد: رای مردم، مُهر موفقیت بر نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حدود ۴۰ هزار رای اولی در استان داریم، گفت: ۲۰ هزار نفر از این افراد دانش‌آموز دختر و ۲۰ هزار نفر دانش‌آموز پسر رای اولی هستند.

محمدجواد خجسته با اشاره به اینکه رای اولی‌های هرمزگان در این جشن سیاسی به صورت نمادین با شیوه رای دادن آشنا شدند، افزود: براساس قانون سن شرکت در انتخابات ۱۸ سال است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز با قدردانی از حضور پرشور دانش آموزان رای اولی استان در جشن تکلیف سیاسی، گفت: جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی نهادینه شده است که این امر نشان از ارزشمندی مردم بویژه شما نوجوانان و جوانان رای اولی به عنوان آینده سازان این کشور در این حکومت اسلامی است.

محمد قویدل اظهار کرد: انتخاب‌های درست، انسان را ارزشمندتر و به تبع در مسیر درست‌تری قرار خواهد داد که شما دانش‌آموزان فرزندان این استان با رای دادن در ۱۱ اسفند ماه این مهم را در عمل نشان خواهید داد: باید بدانیم امنیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم و سبب فراهم شدن مقدمات کسب موفقیت‌های کوچک و بزرگ در سطوح مختلف آموزشی و فرهنگی و اجرای عدالت آموشی شده است، حاصل انقلاب و مشارکت حداکثری مردم در اداره کشور است.

بخوانید :  برگزاری آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین‌ اجتماعی در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=12152
  • کد خبر : 12152
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 214 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.