تاریخ انتشار : 08 بهمن 1399 - 12:51

جزییات برگزاری مراسمات دهه فجر در هرمزگان/ امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن نداریم

جزییات برگزاری مراسمات دهه فجر در هرمزگان/ امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن نداریم
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: امسال مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار نمی‌شود اما تأکید داریم تا حتما آذین بندی خیابان‌ها و معابر به مناسبت این دهه با شکوه به خوبی و زیبایی برگزار و برپا شود.

علی رئوفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با محوریت برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت این دهه، عنوان کرد: دهه فجر فصل مشترک همه آحاد ملت ایران و حاصل خون مقدس شهدا، جانبازان و مبارزینی است که از سال ۴۲تا ۵۷ با رهبری داهیانه حکیم و معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل تلاش کردن تا حاصل خون مقدس شهدا بعد از ۴۲ سال در اختیار ما باشد.

وی در همین رابطه گفت: ما وظیفه داریم جهت تکریم حضرت امام، شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران ، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت ارزش ها انقلاب را حفظ و ترویج کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران همانطور که امام راحل فرمود پیروزی خون بر شمشیر بود و این انقلاب باید زنده نگه داشته شود.

رئوفی تصریح کرد: برگزاری برنامه های گرامیداشت  دهه فجر انقلاب اسلامی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا که سراسر جهان را فرا گرفته و هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند، متفاوت است.

وی در همین رابطه گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا،امسال در روز ۲۲ بهمن ماه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب تجمع وجود نخواهد داشت و بجای آن با رژه های ماشینی، موتوری و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی این روز گرامی داشته می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در صورت بازنگری و تغییر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر از سوی ستاد ملی کرونا این مهم سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

آذین بندی معابر به طور ویژه انجام شود

رئوفی با تاکید بر آذین بندی شهرها و روستاها تصریح کرد: دستگاه های اجرایی، شهرداران و دهیاران  در زیباسازی شهرها و روستاها  متناسب با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی که در سطح شهرها و روستاها دارند اقدام کنند.

بخوانید :  موج اصلی بارندگی‌های شدید در هرمزگان یک‌شنبه و دوشنبه رخ می‌دهد/ مردم هشدارها را جدی بگیرند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین رابطه خاطرنشان کرد: نصب بنز و چراغانی شهرها و آذین بندی این ایام و بازگویی گفتمان انقلاب و پاسداشت ارزش ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و روحانیونی که در این راه به شهادت رسیدن دنبال شود.

وی افزود: در تمام مراسم ها تکلیف ما، رعایت شیوه نامه های بهداشتی بهداشتی شامل استفاده از ماسک ، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده است‌.

رئوفی اظهار داشت: کشور تجربه موفق  برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی همانند ماه مبارک رمضان، محرم و سیزده آبان را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی داشته و دهه فجر را نیز با همراهی و همدلی مردم با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.

دستگاه های اجرایی در حد توان شورای هماهنگی را یاری کنند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی از محل هزینه‌های فرهنگی در حد توان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در برگزاری باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی یاری کنند.

وی با تاکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خانواده های معظم شهدا که با اهدا خون عزیزان خون امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردن به صورت ویژه مورد تکریم و توجه قرار گیرند تا بخش کوچکی از دین خود را نسبت به این خانواده ها ادا کنیم.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3695
  • کد خبر : 3695
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 387 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.