تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1403 - 13:09

جزئیات تصادف خونین پراید و نیسان سوخت‌کش در سندرک میناب

جزئیات تصادف خونین پراید و نیسان سوخت‌کش در سندرک میناب
شاخ به شاخ مرگبار نیسان سوخت کش (قاچاق سوخت) با پراید مسافر کش جان یک نفر مادر جوان سندرکی را گرفت و دست کم ۳ مصدوم حاد بجا گذاشت.

نیسان سوخت بر با یکدستگاه پراید که سه سرنشین زن و یک کودک داشت و از دهستان بن در بخش سندرک به مقصد شهر میناب در حرکت بود بعلت نامشخصی شاخ به شاخ شد و زن چهل ساله در دم جان سپرد و راننده دچار جراحت شدید شد.

تا حدود یکساعت از حادثه خبری از آمبولانس اورژانس نبوده و حضور مردم در صحنه تصادف و دیدن صحنه دردناک مرگ زن جوان بسیار ناراحت کننده است.

سرنشینان وانت سوختبر را سواری های عبوری زودتر از صحنه خارج و به بیمارستان منتقل کردند و مسافرین پراید با زن جوانمرگ و یک کودک هنوز در صحنه حضور داشتند.

پس از گذشت یکساعت از حادثه و تماس های مکرر مردم به پایگاه امدادی اورژانس سندرک از حضور پرسنل اورژانس خبری نشد و دست آخر از بخش توکهور و هشت بندی آمبولانس ساعت ۸:۲۰ دقیقه وارد صحنه حادثه شد و مصدومین را به مرکز درمانی منتقل کرد.

مسیر دهستان بن در که از روستاهای لور، بنهکان، چاهنان، توتنگ که به شهر هشت بندی ختم میشود، پر تردد ترین و شلوغ ترین مسیر قاچاقچیان سوخت است و بارها حوادث خطرناک و اندوهباری رخ داد.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حکایت از آن دارد که حال دو سرنشین پراید و راننده نیسان در این حادثه بشدت وخیم است.

بیش از ۵۰ درصد تردد سوختبرها از همین جاده کوهستانی، بدون تابلو راهنمایی و رانندگی، پیچ ها و گردنه های خطرناک و جاده کم عرض است که تهدید بالقوه ای برای جان و مال مردم محسوب می‌شود.

بخوانید :  وام 350 میلیونی 20 ساله مسکن روستایی برای سال جدید هم ابلاغ شد
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=12699
  • کد خبر : 12699
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 1433 بازدید
  • ۲ دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. حالا بگوید جان برای نان نه تنها جان خود را می گیرد بلکه خانوادای راعزادار می کنید این نان بوی خون می هد،خون

  2. سه هزار سایپا گازوئیل کش با پلاک مخدوش رانندگان خطرناک نقاب دار باسرعت هولناک ووحشیانه بااسکورت های مسلح پژو در این جاده پیج در پیچ وخیلی کم عرض جولان می‌دهند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.