تاریخ انتشار : 19 آبان 1402 - 15:39

تیم «کنعان میناب» قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان هرمزگان شد

تیم «کنعان میناب» قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان هرمزگان شد
پرونده مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان استان هرمرگان در فصل ۱۴۰۲، با قهرمانی تیم کنعان میناب بسته شد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان هرمزگان که با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی به صورت دوره‌ای زیرنظر کمیته فوتسال هیات فوتبال استان برگزار شد، در پایان تیم پالایش نفت بندرعباس نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات در گروه نخست به میزبانی تیم شهید دارا بوموسی تیم‌های کنعان میناب، تیرورمیناب، آینده سازان وحدت رودان، دلاوران هرمزگان، هدف هرمز و شهید دارا و در گروه دوم به میزبانی پالایش نفت بندرعباس نیز تیم‌های آیندگان، سفیر جنوب فین، شهسوار دیار خلیج فارس، صبانوین، پالایش نفت بندرعباس و انتظار حضور داشتند که در مرحله گروهی با هم رقابت کردند.

۲ تیم اول و دوم هر گروه راهی بازی نیمه نهایی شدند وسرانجام تیم‌های کنعان میناب و پالایش نفت بندرعباس بازی پایانی را برگزار کردند ودر نتیجه تیم کنعان میناب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد وتیم پالایش نفت بندرعباس در جای دوم قرار گرفت.

در بازی پایانی که با حضور هواداران ۲ تیم در سالن مجموعه شهدای کارگران بندرعباس برگزار شد، تیم‌های پالایش نفت بندرعباس و کنعان میناب به مصاف هم رفتند و تیم کنعان با گل‌های «امیر حسین داهی پور» و «مهدی مختاری نیا» به پیروزی۲ بر یک دست یافت وجام قهرمانی را تصاحب کرد.

محمد حسین ذاکری از تیم کنعان میناب بهترین بازیکن، هومن محمدی از تیم سفیرجنوب فین آقای گل، علی اصغر حاتمی از پالایش نفت بندرعباس به عنوان پدیده و شهرام جهانگیری از تیم کنعان میناب بهترین مربی این دوره از مسابقات معرفی شدند.

در مراسم پابانی که با حضور قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال استان هرمزگان، حسین احمدی مدیر عامل باشگاه آذرخش سرخون، مسعود جداوی مدیرعامل باشگاه پالایش نفت بندرعباس، حمید رضایی مدیر اجرایی باشگاه پالایش نفت، محمد پیروانی رییس کمیته فوتسال استان، مهدی ربیع پور مسئول برگزاری مسابقات کمیته فوتسال استان و علی فیروزی دبیر هیات فوتسال شهرستان بندرعباس و تنی چند از پیشکسوتان فوتبال برگزار شد، جام قهرمانی و مدال به تیم‌های برتر اهدا شد.

بخوانید :  کارگروه کودکان کار و خیابانی در میناب

تیم‌های کنعان میناب و پالایشگاه نفت بندرعباس به عنوان نمایندگان استان هرمزگان در لیگ مناطق شرکت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11378
  • کد خبر : 11378
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 763 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.