تاریخ انتشار : 06 اسفند 1398 - 16:20

تکرار تراژدی تصادف دانشجویان در میناب

تکرار تراژدی تصادف دانشجویان در میناب
صبح روز یکشنبه 4 اسفند ماه دو دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز میناب هنگام عبور از خیابان از مقابل دانشگاه توسط وانت نیسان زیر گرفته شدند که گویا این سانحه باعث مصدوم شدن این دو دانشجو شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای میناب هر ساله دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی، فنی و حرفه ای و پیام نور از وضعیت جاده دانشگاهی میناب، سرویس ایاب و ذهاب ایمن نبودن مسیر رفت و آمد گله مند هستند.

صبح روز یکشنبه (۴ اسفند ماه) دو نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز میناب هنگام عبور از خیابان اصلی با یک خودرو نیسان تصادف کردند که باعث مجروح شدن این دو دانشجو شده است.

مجتبی نادری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب ضمن تائید این حادثه گفت: با توجه به اینکه جاده مذکور در مسیر اصلی قرار دارد و حداکثر سرعت در این جاده با توجه به تابلو های راهنمایی و رانندگی ۳۰ کیلومتر است اما متاسفانه به دلیل عدم پیاده سازی اصول، باریک بودن مسیر و تعبیه نشدن سرعتگیر مناسب این جاده ایمنی کامل را ندارد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب با بیان اینکه یک نفر از دانشجویان مشکل خاصی نداشته است و از بیمارستان‌ مرخص شده است عنوان کرد: ولی متاسفانه یک دانشجو دیگر سر، کتف و جمجمه ‌اش شکسته است و مشخص نیست در این حادثه چه کسی باید پاسخگو باشد.

نادری اظهار داشت: این جاده حداقل ایمنی ها را برای دانشجویان
ندارد، باید جاده باید دوبانده باشد یا پل عابر پیاده برای دانشجویان در نظر گرفته شود که برای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای هم قابل استفاده خواهد بود.

وی در خصوص پیگیری عدم ایمنی جاده مذکور گفت: برای ایمن سازی و دوبانده کردن جاده نامه نگاری های لازم از طرف دانشگاه به مسئولان در این خصوص انجام شده است.

بخوانید :  علت کمبود کپسول گاز در شهرستان میناب چیست؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1061
  • کد خبر : 1061
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : موج
  • 1464 بازدید
  • يک دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. زهی خیال باطل.ما چه چیز استاندارد داریم فقط یکشو نام ببرید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.