تاریخ انتشار : 23 مهر 1402 - 14:55

توقیف بیش از هزار و ۲۰۰ کارت سوخت از رانندگان متخلف شهرستان رودان

توقیف بیش از هزار و ۲۰۰ کارت سوخت از رانندگان متخلف شهرستان رودان
دادستان رودان در استان هرمزگان از توقیف بیش از هزار و ۲۰۰ کارت سوخت از رانندگان متخلف در این شهرستان با هدف مبارزه با قاچاق خبر داد.

محسن بهرامی نیکخو دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان اظهار کرد: در روز‌های اخیر به همراه بازرسین شرکت پخش فرآورده‌های نفتی از جایگاه‌های توزیع سوخت ایران، آبگون، استقلال و دیگر جایگاه‌های شهرستان رودان به صورت سرزده بازدید داشته‌ایم که در نتیجه آن ضمن شناسایی عوامل ایجاد صف‌های طولانی سوخت، برای آن‌ها چاره اندیشی شد.

وی تصریح کرد: در تعدادی از این جایگاه‌های عرضه سوخت مشاهده شد که با وجود تذکرات قبلی مبنی بر جلوگیری از توزیع سوخت به خودرو‌های دارای مشک و باک اضافه، این خودرو‌ها با استفاده از چند کارت در حال دریافت سوخت هستند که ضمن تذکر جدی به مدیران جایگاه‌ها، برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل شد.

بهرامی نیکخو در ادامه افزود: طی بازدید‌های انجام شده از جایگاه‌های سوخت شهرستان رودان طی یک ماه اخیر تعداد یک هزار و ۲۲۹ کارت سوخت نیز از رانندگان متخلف کشف و غیرفعال شد.

دادستان رودان گفت: پیش از این نیز در نتیجه بازبینی دوربین‌های هوشمند، یک متصدی پمپ بنزین و یکی از مدیران جایگاه‌ها بازداشت شده‌اند و ۱۱۳ خودرو که در سیستم سراسری ناجا مکرراً سوخت دریافت کرده‌اند هم پس از احراز ارتکاب قاچاق توسط آنها، توقیف شدند.

وی تأکید کرد: با اقدام فوری در تزریق سوخت و نیز رفع برخی نواقص موجود مثل خرابی بعضی از نازل‌های جایگاه‌ها، به‌زودی مشکل کمبود سوخت و تشکیل صف‌های طولانی در شهرستان رودان حل خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان گفت: با هرگونه تخلف، کوتاهی، قصور یا ترک فعل در حوزه تأمین سوخت برخورد قانونی خواهد شد و دادستانی در مسیر صیانت از حقوق عامه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

بخوانید :  ساخت ۶ مدرسه روستایی در میناب تا پایان سال

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی در موضوع مقابله با قاچاق سوخت، تداوم بازرسی‌های سرزده و روزانه از جایگاه‌های سوخت توسط گشت‌های انتظامی را با هدف کشف قاچاق و دیگر تخلفات خواستار شد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11092
  • کد خبر : 11092
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : میزان
  • 431 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.