تاریخ انتشار : 17 دی 1402 - 18:08
نجات دانش آموز ربوده شده در کمتر از ۳ ساعت

تلاش برای آدم‌ربایی در جاده میناب به رودان با شکست مواجه شد

تلاش برای آدم‌ربایی در جاده میناب به رودان با شکست مواجه شد
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۳ گروگانگیر و آزادسازی گروگان 12 ساله در کمتر از 3 ساعت طی عملیات منسجم پلیسی خبرداد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری از طریق اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه در مقابل یکی از مدارس روستای حسن لنگی از توابع شهرستان بندرعباس یک دانش آموز ابتدایی مورد ربایش قرار گرفته، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس با همکاری عوامل پاسگاه انتظامی حسن لنگی وارد عمل شده و در بررسی های اولیه و میدانی دریافتند یکی از دانش‌آموزان با انگیزه مالی توسط یکدستگاه پژو ۴۰۵ به سرنشینی سه نفر با صورت های پوشیده مورد ربایش قرار گرفته و آدم ربایان به سمت محور مواصلاتی میناب- رودان متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان‌داشت: در این راستا بلافاصله طرح مهار اجرا و از طریق فرماندهی دستورات لازم به همه رده‌ها ابلاغ و عوامل انتظامی بندرعباس با همکاری مأموران انتظامی شهرستان میناب به تعقیب آدم ربایان پرداختند.

سردار جاویدان با اشاره به ایجاد ایست و بازرسی موقت و مقطعی در مسیر تردد آدم ربایان، تصریح‌کرد: پس از تعقیب و گریز طولانی در نهایت قاچاقچیان با مأموران ایست و بازرسی چغازردی میناب مواجه که علی رغم پنچر شدن خودرو به مسیر خود ادامه داده و پس از طی مسافتی آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رهاکردن خودرو به همراه گروگان به سمت کوه های اطراف میناب متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در یک اقدام منسجم و ضربتی موفق شدند هر سه نفر گروگانگیر را دستگیر کنند، بیان داشت: یک قبضه اسلحه کلت به همراه تعدادی سلاح سرد از نوع شمشیر و قمه از اعضای این باند آدم ربا کشف و در این راستا دانش‌آموز ربوده شده نیز صحیح و سالم آزاد و پس از انتقال به بندرعباس با هماهنگی مقام قضائی تحویل بستگانش شد.

بخوانید :  آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند، به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با مجموعه انتظامی برای برخورد با مجرمان اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11846
  • کد خبر : 11846
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 2190 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.