تاریخ انتشار : 16 تیر 1402 - 18:47

تذکر نماینده ولی‌فقیه به دولت در خصوص صف‌های طولانی پمپ بنزین‌ها در هرمزگان

تذکر نماینده ولی‌فقیه به دولت در خصوص صف‌های طولانی پمپ بنزین‌ها در هرمزگان
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه مردم عادی گرفتار صف‌های طولانی پمپ بنزین‌ها هستند، گفت: به مسئولان و متولیان در خصوص صف بنزین و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند تذکر می‌دهم که تلاش کنند این وضعیت را ساماندهی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز عید سعید غدیر خم و تبریک این عید، اظهار داشت: شعار غدیر وحدت است در حال حاضر در کشور شاهد یک تحول بسیار خوب در زمینه برگزاری عید غدیر هستیم و جشن‌های غدیر توسط مردم برگزار می‌شود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان افزود: بنده به نوبه خودم دست تمام افراد دخیل در برگزاری جشن‌های مردمی عید غدیر را می‌بوسم، چرا که این افراد موجب زنده نگه داشتن حقیقت غدیر می‌شوند، ۲ واقعه مهم تاریخی یعنی غدیر و عاشورا مراسمات کاملا مردمی دارد و امسال مردم پرچمدار غدیر شدند.  

امام جمعه بندرعباس با اشاره به معضل این روزهای مردم استان هرمزگان و انتظار در صف‌های طولانی برای بنزین گفت: به مسئولان و متولیان در خصوص صف بنزین و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند تذکر می‌دهم که تلاش کنند این وضعیت را ساماندهی کنند تا مردم شریف هرمزگان به ویژه در مرکز استان گرفتار این صف‌ها نشوند. 

وی ادامه داد: قاچاق سوخت مبحث مهمی است که باید مد نظر مسئولان برای برخورد و تقابل باشد، اما نباید عده‌ای که قاچاق نمی‌کنند و افراد عادی هستند گرفتار شوند از این رو نیاز است دولت به فکر ساماندهی وضع فعلی باشد. 

عبادی‌زاده گفت: دولت برای تولید بنزین هزینه زیادی می‌پردازد و آن را با قیمتی پایین در اختیار مردم قرار می‌دهد، نباید کاری کرد که این بنزین که با مشقت زیادی تولید می‌شود به آسانی به کشورهای دیگر قاچاق شود. 

وی ادامه داد: قاچاق سوخت منفعت دلالان و قاچاقچیان است، چرا که سوخت را تا حدود ۴۰ هزار تومان هم می‌فروشند و به سود می‌رسند، اما در بازدیدی از که از پمپ بنزین‌ها داشتم باید تدبیری در نظر گرفت که مردم عادی گرفتار مبارزه با قاچاق سوخت نشوند. 

بخوانید :  افزایش 20 درصدی یارانه 3 دهک از فردا
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=10174
  • کد خبر : 10174
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : تسنیم
  • 186 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.