تاریخ انتشار : 03 مرداد 1400 - 20:05

تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی هرمزگان در اعتراض به سوالات سخت آزمون استخدامی

تجمع آموزشیاران نهضت سوادآموزی هرمزگان در اعتراض به سوالات سخت آزمون استخدامی
تعدادی از آموزشیاران و نیروهای حق‌التدریس نهضت سوادآموزی در اعتراض به سوالات سخت آزمون استخدامی،صبح امروز مقابل ساختمان آموزش و پرورش هرمزگان تجمع کردند.

آموزشیاران نهضت سواد آموزی بر اساس بند دو مصوبه شهریور سال ۹۷ باید برای استخدام در آموزش و پرورش در آزمون شرکت و نمره قبولی را کسب کنند.

یکی از این تجمع‌کنندگان می‌گوید: تمامی همکاران ما ۱۴ سال است که زحمت می‌کشند و سابقه کار دارند. با این حال آزمون امسال در حد آزمون ارشد و دکترا بود. سوالات خیلی سخت بود و همه معلمان هرمزگان از شهرهای میناب، رودان، قشم، سیریک، جاسک و غیره در تجمع حضور داشتند و به این آزمون معترض بودند.

یکی در از این معلمان می‌گوید: در این امتحان حتی ۱۵ دقیقه بعد از شروع آزمون، امتحان را آغاز کردند که غیرقانونی است. هم‌چنین برگزارکنندگان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌بودند. پای آبروی همه معلمان نهضتی و حق‌التدریس در خطراست چون آزمونی که از ما گرفته‌شد استاندارد نبود و ما به خاطر این موضوع ممکن است کار خود را از دست بدهیم.

گفتنی است که پیش از این هم نیروهای حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی کشور طی نامه سرگشاده‌ای به رییس کمیسیون آموزش مجلس خواستار برخورد با متولیان و برگزارکنندگان آزمون یکم مردادماه شدند.

بخوانید :  بلاتکلیفی مالکان زمین‌های شهرک امام حسین میناب به بیش از 10 سال رسید/ مشکل کار دقیقاً کجاست؟ + فیلم
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5348
  • کد خبر : 5348
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صبح ساحل
  • 1590 بازدید
  • يک دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. ازمون داخلی یکم مرداد بسیار ساده بود معلمی که نتواند از نمره ۱۰۰ همان ۵۰که درواقع ۱۰از ۲۰است کسب کند شایسته معلم شدن نیست اتفاقا سوالات همش از پنج جزوه بود من خیلی هوب زدم دست جهاد دانشگاهی درد نکند تازه نمره منفی ندارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.