تاریخ انتشار : 23 آبان 1398 - 9:25
مسکن مهر

بی توجهی نسبت به رفع مشکلات مسکن مهر قلعه میناب / درخواست برای ورود دستگاه قضایی به تخلف سازندگان

بی توجهی نسبت به رفع مشکلات مسکن مهر قلعه میناب / درخواست برای ورود دستگاه قضایی به تخلف سازندگان
تعداد زیادی از واحد های مسکن مهر شهرستان میناب هنوز تکمیل نگردیده است و متاسفانه فکری برای رفع مشکلات واحد های تحویل داده شده نمی شود

به گزارش صدای میناب ، چند سالی است از اجرای طرح مسکن مهر در شهرستان میناب برای خانه دار شدن مردم می گذرد. تعداد زیادی از واحد ها هنوز تکمیل نگردیده است و متاسفانه فکری برای رفع مشکلات واحد های تحویل داده شده نمی شود و مالکان و صاحبان واحد های مسکونی با مشکلات زیادی دست به گریبان هستند .

با توجه به درخواست های مکرر ساکنین مسکن مهر تعاونی قلعه ، در این گزارش به بررسی وضعیت و مشکلات واحد های تحویل داده شده ی مسکن مهرقلعه می پردازیم .

با گذشت چندین سال از زمان تحویل واحد های فاز۱ این تعاونی اما متاسفانه اقدام قابل توجهی در خصوص محوطه سازی و دیوارکشی انجام نشده و سلامتی و امنیت اهالی را به مخاطره انداخته است و هر چند وقت یک بار خبر سرقت لوازم وسایل نقیله پارک شده در پارکینگ از اهالی شنیده می شود . همچنین وجود سگ های ولگرد و نبود روشنایی کافی در محوطه باعث رعب و وحشت ساکنین برای رفت و آمد در شب ها شده است.

عدم نصب آسانسور نیز موضوعی است که ساکنان و مالکان مسکن مهر قلعه از آن گله مند هستند . با توجه به تعهد تعاونی نسبت به نصب آسانسور ، اما فقط شاهد تنها ساخت اتاقک خالی آسانسور هستیم که بدون حفاظ و نصب درب رها شده است که این به شدت برای افرادی نظیر کودکان به جهت احتمال سقوط در آن خطرناک است .

نکته قابل توجه در مورد این موضوع به گفته ی مالکان ، هزینه ی ۲ میلیون تومانی است که قبل از تحویل کلید از آنها گرفته شده تا آسانسور برایشان خریداری و نصب گردد اما با گذشت چندین سال هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است و کسی هم پاسخگو نیست.

بخوانید :  علت کمبود کپسول گاز در شهرستان میناب چیست؟

به کار بردن مصالح ساختمانی بی کیفیت و عدم رعایت استاندارد در ساخت و ساز ها از دیگر موضوعاتی است که مالکان و ساکنین مسکن مهر قلعه نسبت به آن اعتراض دارند.

شایان ذکر است که وضعیت دیگر تعاونی های مسکن مهر میناب به نسبت مسکن مهر قلعه بیشتر بوده که در گزارشات بعدی به آن ها نیز پرداخته خواهد شد.

در پایان انتظار می رود دادستان میناب به عنوان مدعی العموم به موضوع تخلفات تعاونی های مسکن مهر میناب ورود کرده و درصورت احراز تخلف سازندگان مسکن مهر قاطعانه و بدون اغماض با تضییع کنندگان حقوق مردم برخورد جدی کند .

اتاقک آسانسور
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=741
  • کد خبر : 741
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1477 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.