تاریخ انتشار : 18 خرداد 1401 - 20:49

بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب ۲۰۵ تخت خوابی می‌شود

بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب ۲۰۵ تخت خوابی می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از کسب مجوز و افزایش تخت‌های بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب به ۲۰۵ تخت خبر داد.

مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا ۱۴۰۰ در نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با نماینده مردم شرق این استان در مجلس و فرماندار ویژه میناب پیگیری شد.

در این نشست که در محل فرمانداری شهرستان میناب برگزار شد کمبود نیروی پرستار، خرید و نوسازی تجهیزات بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب، ارتقاء مرکز خدمات سلامت سندرک و تکمیل پروژه بیمارستان دوم میناب با ۱۶۶ تخت بررسی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این نشست از کسب مجوز و افزایش ۸۹ تخت به تخت های بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب خبر داد.

پژمان شاهرخی افزود: با توجه به توسعه زیرساختی بیمارستان میناب اقدامات لازم در خصوص اخذ مجوز صورت گرفت و تعداد تخت‌های مصوب این مرکز تخصصی درمانی با موافقت وزارت بهداشت از ۱۱۶ تخت به ۲۰۵ تخت افزایش یافت.

وی میزان پیشرفت فیزیکی بیمارستان جدید ۱۶۶ تخت خوابی میناب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود این پروژه آموزشی درمانی شرق استان در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میناب نیز یکی از نیازهای این شهرستان را ساخت خوابگاه آموزشگاه بهورزی دانست و گفت: این آموزشگاه با ۷۰ دانش‌آموز نیازمند یک خوابگاه مناسب است.

غلام رحیمی با اشاره به جمعیت بالای ۲۰ هزار نفری سندرک و لزوم ارتقای درمانگاه این بخش، گفت: راه‌اندازی یک بیمارستان محلی همانند بخش توکهور و هشتبندی می‌تواند بخش زیادی از مشکلات این منطقه را حل کند.

بخوانید :  آغاز طرح آزمایشی فروش کیلویی نان در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8321
  • کد خبر : 8321
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 891 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.