تاریخ انتشار : 30 بهمن 1402 - 23:06

برگزاری آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین‌ اجتماعی در هرمزگان

برگزاری آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین‌ اجتماعی در هرمزگان
مدیرکل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی سراسری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در سراسر کشور به‌ صورت استخدام پیمانی جذب خواهد کرد.

عباس اکبری اظهارداشت: سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه اجتماعی و دومین ارائه‌دهنده خدمات سلامت کشور، در سال جاری نیز برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی مراکز تازه تاسیس و نیز مراکز موجود بیمه‌ای و درمانی خود در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

اکبری به رشته‌های مورد نیاز استان اشاره و خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان نیز در بخش بیمه‌ای کارشناس امور بیمه‌ای، کارشناس امور مالی، کارشناس حقوقی، متصدی خدمات اداری و کارشناس فناوری اطلاعات جذب خواهد شد.

وی با اشاره به جذب نیرو در بخش درمانی نیز عنوان کرد: در بخش درمانی نیز پرستار، کارشناس اتاق عمل، کارشناس امور اداری، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، کارشناس پرتو شناسی، کارشناس توانبخشی فیزیکی، کارشناس خدمات درمانی، کارشناس خدمات فناوری اطلاعات سلامت، کارشناس هوش‌بری، ماما و ناظر بیمارستانی جذب خواهند شد.

اکبری درباره زمان ثبت‌نام این آزمون بیان کرد: آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون یادآور شد: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه ۱۴۰۳ به‌صورت همزمان با سراسر کشور در مرکز استان برگزار می‌شود.

اکبری در پایان گفت: اطلاعات تکمیلی در مورد این آزمون و نیز دفترچه راهنما و منابع آزمون در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس متقاضیان می‌باشد.

بخوانید :  فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=12147
  • کد خبر : 12147
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : دریانیوز
  • 239 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.