تاریخ انتشار : 13 بهمن 1399 - 10:22

با گذشت ۵ سال هنوز جاده روستایی دماغ ریگ به کناراسماعیل آسفالت نشده است + فیلم

با گذشت ۵ سال هنوز جاده روستایی دماغ ریگ به کناراسماعیل آسفالت نشده است + فیلم
شورای روستای دماغ ریگ بخش بندزرک از تعلل 5 ساله در انجام پروژه آسفالت جاده روستایی دماغ ریگ به کنار اسماعیل در میناب خبر داد

الهیار کریمی شورای روستای دماغ ریگ بخش بندزرک در گفتگو با خبرنگار صدای میناب گفت : مشکل ما عدم آسفالت راه روستایی است که ازدماغ ریگ به کنار اسماعیل وصل میشود که تقریبا به طول ۳ کیلومتر می باشد و متاسفانه علیرغم پیگیری های متعدد، از سال ۹۵ که زیرسازی انجام شده تا کنون اقدامی در خصوص آسفالت این جاده صورت نگرفته است.

 وی با تاکید بر اینکه استفاده از خدمات عمومی حق هر شهروندی است که در این کشور زندگی می کند، بیان داشت: واقعا برای ما جای سوال است آیا آسفالت سه کیلومتر راه روستایی، توقع زیادی است؟

کریمی ادامه داد : دو سال پیش مهندس رضایی معاونت فنی اداره کل راهداری استان به ما قول دادند که اگر کارآبنماهای مسیر را انجام بدهیم عملیات آسفالت را شروع خواهند کرد و ما با هزینه دهیاری در ماه مبارک رمضان با زبان روزه هفت دهنه آبنما رابطوراستاندارد بتن ریزی کردیم اما متاسفانه مسول مربوطه به وعده خودشان عمل نکردند و اکنون شاهد خراب شدن زیرسازی های انجام شده هستیم .

شورای روستای دماغ ریگ گفت : برای پیگیری آسفالت جاده چندین بارهم به استان مراجعه کردیم ولی تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است

او بیان داشت : بعضی روستاها مثل کولغ کاشی که اصلا در برنامه نبودن ، خارج از نوبت راه آنها آسفالت شد وهر وقت نوبت ما میرسد می گویند قیر نیست اما برای جاهای دیگرهست.

وی در پایان افزود : تعلل در انجام این پروژه توسط اداره راهداری موجب ضایع شدن اقدامات قبلی و به نوعی حیف و میل بیت المال است لذا از مسولین درخواست داریم تا به وضعیت این جاده رسیدگی کرده و کار آسفالت آن را به اتمام برسانند

بخوانید :  بلاتکلیفی مالکان زمین‌های شهرک امام حسین میناب به بیش از 10 سال رسید/ مشکل کار دقیقاً کجاست؟ + فیلم

بخشدار بندزرک : پیگیری های متعدد داشتیم

علی بلاک بخشدار بندزرک در پاسخ به پرسش خبرنگار صدای میناب در خصوص اینکه مسولیت انجام پروژه برعهده چه اداره ای هست؟ گفت : پروژه راه دماغ ریگ متعلق به راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد که تاریخ شروع پروژه و عملیات زیرسازی این جاده در سال ۹۵ بوده و بتن ریزی آبنما ها در سال ۹۸ انجام شده است اما متاسفانه علیرغم پیگیری های متعدد، بدلیل عدم تامین قیر مورد نیاز، تا کنون آسفالت نشده است

بلاک در ادامه افزود : آسفالت این جاده سبب سهولت در عبور و مرور اهالی روستا دماغ ریگ به سایر روستاهای مجاور می شود و همچنین برای دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول به روستاهای کنار اسماعیل و چهکار تردد میکنند مورد استفاده قرار می گیرید.

معاونت فنی اداره کل راهداری استان : قیر نیست

“محمدمهدی رضایی لری” معاونت فنی اداره کل راهداری استان در گفتگو با خبرنگار صدای میناب بیان داشت : با توجه به تحریم ها و افزایش قیمت ها، متاسفانه پیش بینی ها لازم بدرستی انجام نشد و به علت کمبود اعتبارات و عدم تامین قیر مورد نیاز ،عملیات آسفالت بعضی از روستا ها که قولش را به مردم داده بودیم به سر انجام نرسید.

وی ادامه داد : آسفالت جاده ی دماغ ریگ به کنار اسماعیل در برنامه ی اداره راهداری هست و ان شا الله سعی می کنیم تا در سال آینده در صورت اختصاص اعتبار و تامین قیر مورد نیاز عملیات را به سرانجام برسانیم .

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=3633
  • کد خبر : 3633
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1285 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.