تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1402 - 8:29

باید خیال مردم را از پدیده زشت قاچاق راحت کنیم/ سالی سخت در انتظار قاچاقچیان است

باید خیال مردم را از پدیده زشت قاچاق راحت کنیم/ سالی سخت در انتظار قاچاقچیان است
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همانگونه که شهدا جانشان را فدای امنیت مردم کردند، ما نیز آسایش خود را فدای امنیت مردم می‌کنیم.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: باید خیال مردم را از پدیده زشت قاچاق راحت کنیم و قطعا سال ۱۴۰۲ سال خوبی برای قاچاقچیان نخواهد بود و سالی سخت پیش رو خواهند داشت.

سردار رادان گفت: همانگونه که شهدا جانشان را فدای امنیت مردم کردند، ما نیز آسایش خود را فدای امنیت مردم می‌کنیم.

او با بیان اینکه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر هم به اقتصاد و هم به ایجاد اشتغال در کشور صدمه می‌زند، گفت: با تقویت امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی هرمزگان، عرصه بر قاچاقچیان کالا و سوخت  تنگ‌تر خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه فرمانده جدید انتظامی هرمزگان شناخت خوبی از این استان دارد، گفت: سهمیه ویژه‌ای برای جذب نیرو‌های بومی در استان اختصاص پیدا می‌کند تا نیرو‌های کارآمد جذب فراجا شوند.

سردار رادان گفت: قاچاق سوخت و کالا سبب تصادفات جاده‌ای زیادی در استان می‌شود و آمار فوتی‌ها و مصدومان حوادث جاده‌ای ناشی از قاچاق بسیار زیاد است که باید در این زمینه نیز تدابیر خاصی اعمال کنیم تا مردم بی گناه، قربانی سودجویی قاچاقچیان نشوند.

نباید نیروی انتظامی را در جنگ ترکیبی تنها بگذاریم 

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ ترکیبی با دشمن قرار دارد، گفت: نباید نیروی انتظامی را در جنگ ترکیبی تنها بگذاریم.

 دوستی گفت: امنیت به عنوان اصلی‌ترین زیرساخت جامعه مسئولیت بسیار مهمی است که امروز اصلی‌ترین ابعاد آن روی دوش نیروی انتظامی و پلیس است.

او گفت: در بسیاری از کار‌ها شاید بتوان احساسِ موضوع را با ابزار‌های رسانه‌ای و تبلیغات به وجود آورد، اما احساس امنیت همان امنیت پایدار است که جز با در میدان بودن، تلاش و مجاهدت، از جان گذشتگی و تقدیم بهترین فرزندان محقق نمی‌شود.

بخوانید :  دستگیری سارقان موتورسیکلت در میناب

رئیس شورای تامین هرمزگان با تجلیل از مجاهدت‌های سردار جعفری در کسوت فرماندهی انتظامی استان برای سردار جاویدان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان آرزوی موفقیت کرد و گفت: ما با تمام توان در کنار نیروی انتظامی هستیم، چرا که امنیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان حاصل خون شهیدان نیاز به مراقبت دارد.

فراجا نباید تاوان قصور سایر دستگاه‌ها را بدهد

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز گفت:پدیده برخورد با قاچاق سوخت نیاز به فکر جدی در سطح کلان کشور  و فراجا هم نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت:هرچه دستگاه‌های فرهنگی بهتر عمل کنند، فراجا می‌تواند آسان‌تر عمل کند و نباید فراجا تاوان قصور سایر دستگاه‌ها را بدهد.

در پایان این مراسم سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان هرمزگان معرفی و از تلاش های سردار جعفری فرمانده پیشین انتظامی استان تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9696
  • کد خبر : 9696
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران
  • 631 بازدید
  • يک دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
  1. سلام سردار،،،،، بااینگونه شعارها فقط مردم اسیب میبینندانهم ازقشرضعیف،، وگرنه اول بایدازفساد اداری،،، باج،، رشوه،، نبارزه کرد تا بعدازآن بشودباقاچاق مبارزه کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.