تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1399 - 17:47
دریای همدلی در میناب؛

اهدای ۲ جهیزیه کامل به رزمایش کمک مؤمنانه میناب

اهدای ۲ جهیزیه کامل به رزمایش کمک مؤمنانه میناب
مسئول مشارکت کمیته امداد میناب گفت: ستاد رزمایش بخشش ایرانیان در میناب موفق به جذب دو فقره جهیزیه کامل شد.

باشیوع ویروس کرونا دراستان هرمزگان و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی وبیکار شدن عده ای از سرپرستان خانوار که روزانه دخل و خرجشان را به دست می آوردند، موجب آن شد که به معیشت این افراد ضربه سنگینی خورد.

پس از آنکه مقام معظم رهبری درسخنرانی نیمه شعبان به رزمایش همدلی و کمک مومنانه اشاره گردند و این اقدام را تحسین کردند و فرمودند که چه خوب است مردم ایران در آستانه ماه مبارک رمضان خاطره خوبی در زمینه کمک مؤمنان از خود به جای بگذارند،

این رزمایش در سرتاسر ایران آغاز شد که هدف آن یاری رسانی به خانواده های بی بضاعت و کسانی است که معیشت آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است.

مردم مومن و انقلابی شهرستان میناب با توجه به فرامین رهبر انقلاب درخصوص این رزمایش  پای کار آمدند ومثل همیشه در یاری رسانی به نیازمندان در خط مقدم بودند وموجی از همدلی را شروع کردند.

عبدالحسین بهرامی مسئول مشارکت اداره کمیته امداد میناب اظهار کرد: ستاد رزمایش کمک مومنانه در میناب موفق به جذب دو فقره جهیزیه کامل شامل هر کدام یک دستگاه یخچال، ماشین لباسشویی،دوتخته فرش، پتو، جاروبرقی،بخاری… به ارزش ریالی ۲۰میلیون تومان جمعا ۴۰ میلیون تومان شد.

وی افزود: برای به نمایش گذاشتن اقتدار ایرانیان در بخشش و سخاوت از هیچ تلاشی چشم پوشی نمیکنیم و این حرکت زیبا نشان از گستردگی این رزمایش است که هم شامل ارزاق مددجویان هم رفاه حال مزدوجین است.

مسئول مشارکت اداره کمیته امداد میناب خاطر نشان کرد: حرکت ستودنی آقای حاج ابراهیم زاکری جهت جذب این دوفقره جهیزیه قابل تقدیر است.

بخوانید :  علت کمبود کپسول گاز در شهرستان میناب چیست؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1540
  • کد خبر : 1540
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : هرمز
  • 780 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.