تاریخ انتشار : 16 مهر 1400 - 15:48

انتقاد امام جمعه میناب از انتخاب استاندار غیر بومی

انتقاد امام جمعه میناب از انتخاب استاندار غیر بومی
امام جمعه میناب گفت: از وزارت کشور گلایه داریم چرا ازنیروهای توانمند استان در گزینه استانداری استفاده نشد؟ آیا نیروی توانمند وجود نداشت؟

حجت الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهارکرد: اگرجامعه ای امنیت داشته باشد به سمت پیشرفت حرکت می‌کند و اگر در آن جامعه هرج ومرج ناامنی جریان داشته باشد، حرکت به سمت جلو نخواهد داشت.

وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی، نظامی امن و کشوری گسترده و توام با اقتدار است، عنوان داشت: استقلال و امنیت محصول اتحاد و همدلی و هوشیاری مردم است و باید قدر آن را بدانیم چرا که برای حفظ این امنیت، جانفشانی‌های فراوانی در جریان است.

امام جمعه میناب ادامه داد: در استان ما دو تفکر نادرست بومی‌گرایی صرف و بومی ستیزی وجود دارد که هر دوی آن نادرست بوده و ضد توسعه است بلکه باید اعتدال و منطق درستی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: بومی ستیزی منشاء آن بومی گرایی افراطی است.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: به چه جرمی ازنیروهای توانمنداستان استفاده نمی شود؟ بومی گرایی استفاده درست از نیروهای توانمنداستان است و باعقل و دین هم سازگاراست.

وی گفت: بابومی گرایی افراطی و بومی ستیزی مخالفیم چون باعث فرصت سوزی می‌شود.

امام جمعه میناب عنوان داشت: از وزارت کشور گلایه داریم چرا ازنیروهای توانمند استان در گزینه استانداری استفاده نشد؟ آیا نیروی توانمند وجودنداشت؟ چرا از این همه نیروی توانمند و ظرفیت‌های استان استفاده نشد؟

خطیب جمعه میناب اضافه کرد: عدم حضور در تودیع ومعارفه استاندار مشکلی را حل نمی کند بلکه به مشکلات می‌افزاد بنابراین درتودیع و معارفه استاندارشرکت کنیم ومشکلات استان را به وزیر کشور و استاندار گوشزد شود.

بخوانید :  توزیع هوشمند کالاهای اساسی از هفته آینده در هرمزگان

ابراهیمی اضافه کرد: استان ما از قهرکردن و دعواهای سیاسی ضربه ها و زیان‌های فراوانی دیده است و دیگر زمان قهرکردن نیست بلکه باید با همدلی مشکلات استان را بیان کرد و درمرتفع نمودن آن تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=6290
  • کد خبر : 6290
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 605 بازدید
  • ۲ دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. انگار تنها این امام جمعه میناب است که خالص و هرمزگانی اصیل است مابقی معلوم نیست چه بلایی برسرشان آمده که ساکت هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.