تاریخ انتشار : 21 مهر 1402 - 18:47

امام جمعه میناب: مدیران پیگیری مشکلات مردم را رها نکنند

امام جمعه میناب: مدیران پیگیری مشکلات مردم را رها نکنند
امام جمعه میناب ضمن تقدیر از حرکت جهادی استاندار هرمزگان ومدیران اجرایی استان برای حل مشلات مردم در روزگذشته گفت: پیگیری مشکلات از سوی مدیران هم باید جدی گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان با اشاره به رویداد هایی به وجود آمده در منطقه وموضوع  امروز مردم فلسطین اظهار داشت: موضوع مردم فلسطین در غزه امروز درد جهان اسلام است و طوفان بزرگی که در غزه به وجود آمده است را باید نشان شجاعت گروهای مقاومت وحماس در دفاع از کشور خود دانست.

وی افزود: این شجاعت را که سبب ترس صهیونیست ها شده است را به مردم فلسطین و گروهای مقاومت تبریک عرض میکنم و این شجاعت را همه  کشورهای جهان اسلام تحسین کرده اند و از آنها حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این طوفانی که آغاز شده است تا محو رژیم غاصب اسراییل  ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همه مردم مسلمان عالم بلکه همه آزادگان باید از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و اگر ولی امر مسلمین اجازه دهند مردم ایران و عالم اسلامی و جهان تشیع آمادگی نبرد علیه رژیم غاصب اسراییل را دارند.

امام جمعه شهرستان میناب ضمن تقدیر و تشکر از استاندار هرمزگان  ومدیران دستگاههای اجرایی بابت حضورر این شهرستان برای بررسی و حل مشکلات مردم شهرستان میناب گفت: من از طرف مردم شهرستان میناب بابت این حضور تشکر می کنم که این نشان دهنده آن است اهدافی را که ریاست محترم جمهور برای حل مشکلات مردم دارد استاندار هرمزگان همان راه را درپیش گرفته است.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: استاندار هرمزگان از اینکه شهرستان میناب را به عنوان یک شهرستان با اهمیت برای برنامه ریزی های کلان انتخاب کرده است جای تقدیر دارد که این نشان از دید بلند وی و اهمیت نماینده عالی دولت به شهرستان میناب دارد.

بخوانید :  افزایش تست‌های مثبت بیماری کرونا در هرمزگان

وی با اشاره به برگزاری میز خدمت روز گذشته با حضور استاندار و معاونین ومدیرن کل استان هرمزگان و دیدار با نمایندگان اقشار مردم گفت: استاندار هرمزگان و مدیران کل درخواست‌ها و مشکلات مردم را ثبت کردند که در روزهای آینده قطعا به آنها رسیدگی خواهد شد.

امام جمعه میناب گفت: سرکشی ونظارت ازپروژه های در حال اجرا برای پایان رساندن کار بسیار ارزشمند است که این کار از جمله سیره پیامبر اسلام در آن زمان برای حل مشکلات مردم است.

ابراهیمی با درخواست از استاندار برای استمرار این سفرها دربین کل مردم استان در شهرستانها گفت: برگزاری این میز خدمت ها در بین مردم تاثیر بسزایی در حل مشکلات مردم دارد.

وی با بیان اینکه این حضورها به تنهایی مشکل مردم را حل نمی کند، گفت : مشکلات  مطرح شده مردم نیاز به پیگیری دارد تا اگر مدیران وعده ای به مردم داد اند مشکلات حل ورضایت مندی مردم را به همراه داشته باشد.

خطیب جمعه میناب به مناسبت‌ها هفته روز سالمندان، هفته ورزش و جوانان، روز جهانی استاندار، هفته پیوند اولیاومربیان، روز معلولین گرامی داشتند .

در پایان نمازجمعه نمازگزاران مینابی با راهپیمایی باشکوه حمایت خود را از جریان مقاومت و مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11056
  • کد خبر : 11056
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 164 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.