تاریخ انتشار : 22 دی 1398 - 11:47

الزام قانونی به ساماندهی فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب/با متخلفین برخورد خواهد شد

الزام قانونی به ساماندهی فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب/با متخلفین برخورد خواهد شد
صالحی از ورود دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع رهاسازی پساب فاضلاب مسکن مهر شهرستان میناب و تعیین ضرب الاجل قانونی برای دستگاه های مسئول خبر داد و گفت: با متخلفین برخورد خواهد شد.

به گزارش صدای میناب ، « علی صالحی » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رهاسازی پساب فاضلاب منازل مسکن مهر شهرستان میناب به محیط پیرامونی آن که منجر به آلودگی  زیست محیطی منطقه و رودخانه زهوکی شده است ، دستگاه قضایی استان هرمزگان به موضوع ورود نموده و در این راستا ؛ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب با احضار مدیران دستگاه های مسئول و تعیین ضرب الاجل قانونی خواستار رسیدگی فوری به موضوع و رفع آلودگی های به وجود آمده شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از حقوق عامه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب تذکرات لازم را به شهردار، رئیس شورای شهر ، رئیس شبکه بهداشت و رئیس اداره آب و فاضلاب این شهرستان داده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه صیانت از محیط زیست و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی استان است ابراز امیدواری کرد: دستگاه های مسئول پیش از اتمام ضرب الاجل قانونی نسبت به عمل به وظایف خود و جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و خسارات ناشی از آن اقدام نمایند.

صالحی همچنین تأکید کرد: در مقابله با تضییع حقوق مردم و تهدید سلامت عمومی با هیچ فردی در هر جایگاهی تعارف نداریم .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: به دستور مرجع قضایی بررسی های کارشناسی جهت شناسایی عوامل دخیل در این آلودگی زیست محیطی ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، قصور و تقصیر با متخلفین برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

بخوانید :  شایعه ابتلا به تب دانگی در یکی از شهرهای هرمزگان صحت دارد؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=956
  • کد خبر : 956
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : شبستان
  • 733 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.