تاریخ انتشار : 20 مهر 1402 - 14:13

رسیدگی بی‌واسطه استاندار هرمزگان به درخواست‌های ۲۵۲ شهروند مینابی

رسیدگی بی‌واسطه استاندار هرمزگان به درخواست‌های ۲۵۲ شهروند مینابی
استاندار هرمزگان با حضور در شهرستان میناب و دیدار با مردم، به درخواست‌های ۲۵۲ نفر از مراجعین مردمی رسیدگی کرد.

 مدیران دولت مردمی ایران قوی در هرمزگان، به ریاست مهدی دوستی برای حضور بی‌واسطه بین مردم و رسیدگی مستقیم به درخواست‌ها و مطالبات مردمی، راهی میناب شده و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام این شهرستان، برنامه میز خدمت استانداری هرمزگان را تحت عنوان «بی‌واسطه با مردم» در مسجد جامع میناب برگزار کردند.

در این ویژه برنامه، استاندار هرمزگان به همراه معاونان و مدیران ستادی استانداری به صورت حضوری به امور مراجعه‌کنندگان رسیدگی کردند.

علاوه بر مدیران ستادی استانداری هرمزگان، مدیران‌کل و روسای سازمان‌های جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن، آب منطقه‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، کمیته امداد، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، آموزش وپرورش، مخابرات، بهزیستی، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه وشهرسازی، شیلات، توزیع برق، آب و فاضلاب و ورزش و جوانان استان، نماینده عالی دولت در هرمزگان را همراهی کردند.

نمایندگان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان و شهردار میناب نیز در این میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم بودند.

در این برنامه که از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز پنجشنبه آغاز شده و تا ۱۱:۳۰ دقیقه به طول انجامید، استاندار هرمزگان به صورت مستقیم با ۲۵۲ نفر از مراجعان مینابی دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کرد و دستوراتی را برای تسریع و تسهیل امور آن‌ها صادر کرد.

حضور بی‌واسطه مدیران و مسئولان بین مردم و رسیدگی میدانی به مسائل و مشکلات جامعه از سیاست‌های جدی دولت سیزدهم است‌ که‌ افتخار برخورداری از عنوان «دولت مردمی ایران قوی» را دارد بر همین اساس باتوجه به اینکه دولت سیزدهم خود را مسئول تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌داند و بیشترین تاکیدات معظم له نیز معطوف به مردم‌داری و افزایش نقش مردم در اداره جامعه است، استاندار هرمزگان ضمن اهتمام ویژه به حضور در جمع مردم، مدیران ستادی و اجرایی استان را نیز ملزم کرده است که به صورت میدانی و حضوری پاسخگوی درخواست‌های مردم باشند.

بخوانید :  سایه فراموشی بر سر ایستگاه شماره 2 آتش نشانی میناب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11036
  • کد خبر : 11036
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 281 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.