تاریخ انتشار : 02 دی 1402 - 8:41

استاندار هرمزگان: حوزه راهسازی هرمزگان با تامین قیر مورد نیاز متحول می‌شود

استاندار هرمزگان: حوزه راهسازی هرمزگان با تامین قیر مورد نیاز متحول می‌شود
استاندار هرمزگان با تشریح وضعیت پروژه‌های راهسازی در استان گفت: با توجه به حل مشکل مرتبط با تامین قیر و تصمیم گیری در خصوص تامین منابع اعتباری مورد نیاز پروژه‌ها، امیدواریم شاهد تحول جدی در حوزه راهسازی استان باشیم.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان روز گذشته در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌های راهسازی شرق استان در شهرستان‌های میناب و رودان اظهار داشت: در حوزه راه‌های استان چند برنامه اصلی داریم که یکی از این طرح‌های مهم بازگشایی راه ۱۵۵ روستای فاقد راه دسترسی مناسب است.

وی برنامه برای توسعه محورهای اصلی استان، تعریض و بهسازی مسیرها و اصلاح ۵۴ نقطه حادثه خیز استان را دیگر برنامه‌های مهم دولت در حوزه راهسازی در استان برشمرد و افزود: دیگر برنامه‌های مهم در این زمینه، توسعه روند پیشرفت کریدور جنوب و اصلاح محور پارسیان به بندرلنگه به عنوان یکی از چالش‌های اصلی استان است.

استاندار هرمزگان گفت: امسال برای سفر رئیس جمهور به استان مجموع پروژه‌های راه اصلی، روستایی، بهسازی و تعریض مسیر ۷۰۶ کیلومتر است که عدد بسیار بزرگ و قابل توجهی است.

وی با اشاره به اینکه کل راه روستایی استان تا ابتدای انقلاب اسلامی ۳۰۰ کیلومتر بود تصریح کرد: بعد از سفر رئیس جمهور به استان تاکنون بالغ بر ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی انجام شده یعنی راه‌های احداث شده در یک سال و نیم گذشته به تنهایی از تمام راه‌هایی که تا پیش از انقلاب کشیده شده بود بیشتر است و این مسئله نشان دهنده خدمات جمهوری اسلامی به مردم شریف استان است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: امروز توفیقی بود خدمت مردم در شرق استان بودیم و در هفته‌های آتی هم پروژه‌های غرب استان را بازدید میکنیم، تصمیمات خوبی به ویژه در تخصیص منابع اعتباری چه از محل مولدسازی و چه از محل منابع استانی گرفته شده و با توجه به حل مشکل مرتبط با تامین قیر امیدواریم شاهد یک تحول جدی در حوزه راهسازی استان باشیم.

بخوانید :  مزایده ۵۳۱ میلیارد تومان کالای ‌‌انبار‌های اموال تملیکی هرمزگان

وی ادامه داد: ۲۲۰ کیلومتر مسیر شامل ۱۲۰ کیلومتر راه جدید و ۱۰۰ کیلومتر بهسازی محور، آماده سازی شده که با تامین قیر مورد نیاز این مسیرها به زودی تکمیل می‌شود.

استاندار هرمزگان در خصوص پیشرفت پروژه‌ها نیز گفت: در بازدید امروز روند تکمیل پروژه‌ها خوب ارزیابی شد و مطابق برنامه زمان بندی پروژه‌ها در حال تکمیل شدن هستند.

گفتنی است استاندار هرمزگان امروز از پروژه‌های راهسازی شهرستان میناب شامل محور حکمی به تیاب، پروژه تعریض و بهسازی جاده میناب – سندرک – بشاگرد، پروژه‌های تعریض و بهسازی ابنیه فنی بخش توکهور و هشتبندی و پروژه‌های راهسازی شهرستان رودان شامل پروژه بهسازی و تعریض مسیر جغین به هشتبندی و پل اسلام آباد بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=11672
  • کد خبر : 11672
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : تسنیم
  • 136 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.