تاریخ انتشار : 30 فروردین 1399 - 13:28

ازدحام جمعیت برای خرید سیم‌کارت و ثبت‌ نام وام یک میلیونی در میناب

ازدحام جمعیت برای خرید سیم‌کارت و ثبت‌ نام وام یک میلیونی در میناب
تجمع مردم در دفاتر پیشخوان دولت برای خرید سیم کارت و ثبت‌نام برای وام یک میلیون تومانی دولت نگرانی‌هایی را برای شهروندان مینابی ایجاد کرده است

یکی از مخاطبان پایگاه خبری صدای میناب با ارسال تصاویری ، از شلوغی برخی دفاتر فروش سیم کارت تلفن همراه و دفاتر پیشخوان دولت در میناب خبر داده است.

با توجه به پرداخت وام یک میلیون تومانی و لزوم ارسال پیامک به سر شماره ۶٣۶٩، سرپرستان خانوارهایی که سیم کارت ندارند برای دریافت وام باید اقدام به تهیه سیم کارت کنند.

امروز شنبه مقابل دفاتر فروش سیم کارت تلفن همراه و دفاتر پیشخوان دولت شهرستان میناب مملو از جمعیتی است که برای دریافت سیم کارت رایگان تجمع کرده اند گویا هیچ خبری از کرونا نیست؛ امری که با دستورات وزارت بهداشت مبنی بر لزوم فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا منافات دارد.

بنا بر توصیه های بهداشتی و شرایط اخیر انتظار داشتیم که ثبت نام وام یک میلیونی برای یارانه بگیران سهولت بیشتری داشته باشد که متاسفانه دردسر ایجاد کرده و باعث شده  تا کسانی که سیم کارتی به نام خود ندارند به برخی دفاتر فروش سیم کارت هجوم بیاورند و باعث شلوغی و ایجاد ازدحام در این محل ها شوند.

متاسفانه در این بین تعداد زیادی از سرپرستان مسن  فاقد سیم کارت می باشند که برای ثبت نام وام یک میلیونی باید رسیک کرده و از منزل خارج شوند و برای خرید سیم کارت به صف های شلوغ دفاتر فروش سیم کارت روی بیاورند که این موضوع باعث نگرانی مردم شده است.

لازم به ذکر است با توجه به این که وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است که آن دسته از سرپرستان خانواری که تاکنون نتوانسته اند سیم کارت تهیه و به شماره ۶۳۶۹ پیامک ارسال کنند، تا یکشنبه هفته آتی (هفتم اردیبهشت ماه) فرصت دارند در این زمینه اقدام کنند. لذا از شهروندان عزیز درخواست می شود برای تهیه سیم کارت از تجمع غیر ضروری در مراکز مربوطه خودداری کنند.

بخوانید :  آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در میناب + فیلم

امیدواریم مسئولان در این روزهای کرونایی کمی بیشتر به فکر سلامت مردم باشند و به جای بی تدبیری ، شاهد اتخاذ تصمیمات سنجیده آنان باشیم

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1436
  • کد خبر : 1436
  • نویسنده : مصیب جعفری زاده
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 827 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.