تاریخ انتشار : 08 تیر 1398 - 16:55
رئیس دادگستری ميناب

اختلاف خانوادگی بیشترین حجم پرونده‌های ورودی به دادگستری میناب

اختلاف خانوادگی بیشترین حجم پرونده‌های ورودی به دادگستری میناب
رئیس دادگستری میناب گفت: اختلاف خانوادگی بیشترین حجم پرونده‌های ورودی به دادگستری میناب، قریب به ٦هزار پرونده را شامل می‌شود که این موضوع نگران کننده است.

به گزارش صدای میناب به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، حسن نیک طبع ظهر امروز پس از خطبه‌های این هفته شهرستان، وظیفه اجرای عدالت و تأمین آن را مهم‌ترین وظیفه دستگاه قضایی برشمرد و اظهار داشت: مجموعه دادگستری شهرستان میناب در این خصوص عملکرد بسیار مطلوبی را داشته‌اند.

وی با تاکید بر مبارزه با مفسدین و برقراری امنیت گفت: در حوزه برخورد با مخلان امنیت و آسایش عمومی طی بررسی شاخص‌های امنیت در سال ٩٧ شهرستان میناب رتبه اول را کسب کرده است.

رئیس دادگستری میناب، هفته قوه قضاییه را فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات کارکنان و قضات دادگستری دانست و گفت: کارکنان مجموعه قضایی میناب با وجود سختی کار با از خود گذشتگی و تلاش شبانه‌روزی در جهت تحقق عدالت اجتماعی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

‎نیک‌طبع با اشاره به ام الفساد بودن مواد مخدر و ‎مشروبات الکلی گفت : در سه ماهه نخست امسال قریب به ۴ تن و ۶١٨ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ١هزار و ١٢٠ قوطی مشروبات الکلی کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در ٣ ماهه نخست امسال ۶٢هزار و ۴٠۵ لیتر مشروبات الکلی دست ساز نیز کشف شده که کارگاه های ساخت آن در منازل شخصی بوده است که با فروشندگان آنها به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس دادگستری میناب بیشترین پرونده‌های ورودی به دادگستری این شهرستان را اختلاف خانوادگی عنوان کرد و گفت: اختلاف خانوادگی بیشترین حجم پرونده‌های ورودی به دادگستری میناب، قریب به ۶هزار پرونده را شامل می‌شود که این موضوع نگران کننده است.

وی تعداد پرونده های ورودی طی یکسال اخیر به دادگستری شهرستان میناب را ۴۵هزار و ۵٠٠ پرونده برشمرد و گفت : تمامی این پرونده ها ثبت ، پیگیری و مختومه شده است.

بخوانید :  شناسایی ۵ بیمار مبتلا به سویه اُمیکرون در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=326
  • کد خبر : 326
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 768 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.