تاریخ انتشار : 23 خرداد 1402 - 11:09

اختصاص بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به استان هرمزگان

اختصاص بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به استان هرمزگان
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: امسال مبلغ 22 هزار و 758 میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال به مددجویان و نیازمندان استان هرمزگان اختصاص داده شد.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار داشت: مبلغ ۲۲ هزار و ۷۵۸ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات اشتغال برای حمایت از مشاغل خرد و طرح‌های اشتغال خانواده های تحت حمایت و نیازمندان در سال ۱۴۰۲ اختصاص یافته است.

باسره با اشاره به اینکه این اعتبار ازمحل تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت ، منابع تبصره  18 تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل و همچنین سهم هم افزایی با بانک های استان تامین می گردد، افزود:کمیته امداد  در سال جاری در سرفصل اعطای وام های اشتغال بالغ بر ۲۲ هزار و ۳۹۴ میلیارد ریال ، جهت حمایت و پایدار سازی طرح های اشتغال مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال، آموزش کسب و کار مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال، کاریابی ۵۰ میلیارد ریال و سایر خدمات اشتغال ۲۹ میلیارد ریال پیش بینی نموده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: سقف مبلغ اعطای وام های توان افزایی ۵۰ میلیون تومان، وام خودکفایی و اشتغال ۱۰۰ میلیون تومان و وام های کارفرمایی (به ازای هر نفر فرصت شغلی ایجاد شده توسط کارفرما) ۱۵۰ میلیون تومان می باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان کمیته امداد و خودکفایی آنان را یک اولویت اساسی دانست، افزود: سال گذشته بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

باسره ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم خدمات موثری را به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد در سطح استان ارائه نماییم و در بخش اشتغالزایی نیز خواستار تعامل و هم افزایی بیش از پیش بانک های عامل استان برای تسریع در اعطایی تسهیلات برای خودکفایی و توانمند سازی این ولی نعمتان هستیم.

بخوانید :  طوفان حاره ای در راه است/لزوم ممنوعیت تردد شناورها در دریای عمان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9979
  • کد خبر : 9979
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : فارس
  • 161 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.