تاریخ انتشار : 26 بهمن 1401 - 20:12

اختتامیه جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب

اختتامیه جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب
دومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران با معرفی برترین‌ها از میان گروههای شرکت کننده به کار خود پایان داد.

دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور گفت: رتبه نخست کشور به نمایش” سرزمین اعداد” از البرز و ۱۱ رتبه جشنواره به هرمزگان رسید.

داریوش فدویان افزود: با رأی هیأت داوران دومین جشنواره ملی تئاتر درسی، دانش آموزان استان البرز با اثر ” سرزمین اعدا ” توانست تندیس برتر جشنواره را کسب کند و رتبه دوم و سوم به هرمزگان رسید.

وی افزود: نمایش‌های ” ماجرای کتاب‌ها از شهرستان میناب و نمایش ” گجد و چرکولک” از بندرعباس به رتبه دوم مشترک دست پیدا کردند و همچنین رتبه سوم مشترک به نمایش‌های ” یک فکر جذاب ” از میناب، “در دریای دری” از اصفهان و ” پاسبانان نترس” از خوزستان رسید.

دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشورگفت: در بخش کودک هم نمایش گجد و چرکولک از بندرعباس رتبه اول، نمایش دفاع از میهن از خوزستان رتبه دوم و نمایش اسید و باز از چابهار رتبه سوم را کسب کردند.

داریوش فدویان افزود: رتبه نخست بازیگری دختران به نازنین زهرا احمدی در نمایش پاسبانان نترس از خوزستان رسید و امیر مهدی حیدری نیز با ایفای نقش در نمایش ” عبور از خوان هفتم ” از تهران حائز تندیس برترین بازیگر پسر جشنواره را از آن خود کرد و در این بخش، سید امیر جلیلیان با بازی در نمایش ” گجد وچرکولک” از بندرعباس رتبه دوم مشترک را کسب کرد.

وی گفت: رتبه نخست کارگردانی نیز به نمایش ” یک فکر جذاب ” از میناب و رتبه دوم کارگردانی نیز به آثار ” گجد و چرکولک” از بندرعباس و ” ماجرای کتابها” از میناب رسید.

بخوانید :  برگزاری ششمین مزایده وسایل نقلیه توقیفی با حراج ۳ هزار موتورسیکلت در استان هرمزگان

دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور افزود: در بخش نویسندگی نیز رتبه برتر به نمایش “سرزمین اعداد” از البرز اختصاص یافت و بندرعباس با نمایش ” گجد و چرکولک ” رتبه دوم را بدست آورد.

فدویان گفت: رتبه اول طراحی لباس به نمایش ” دریا نعمت خداوندی” از اردبیل رسید و استان قم رتبه اول طراحی صحنه را بدست آورد و خوزستان با نمایش ” شجاعت یا حماقت” توانست رتبه برتر موسیقی و نور را از آن خود کند.

وی افزود: رتبه برتر بخش گریم این جشنواره به ” ریاضی با طعم پیتزا” از زنجان رسید و یاسمین زهرا حسینی از میناب، فاطمه زهرا سالاری از رودان و تبسم ملاحی از میناب نیز برگزیده بازیگری شدند.

دبیر اجرائی دومین جشنواره ملی تئاتر درسی کشور گفت: بیش از شش هزار اثر به دبیرخانه دومین جشنواره دو روزه ملی تئاتر درسی در میناب ارسال شد که در پایان ۲۵ اثر به مرحله نهائی جشنواره راه پیدا کرد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=9089
  • کد خبر : 9089
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صداوسیما
  • 445 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.