تاریخ انتشار : 25 شهریور 1399 - 15:01
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان خبر داد:

آغاز ثبت‌نام متقاضیان کسب و کارهای خانگی در جهاد دانشگاهی هرمزگان

آغاز ثبت‌نام متقاضیان کسب و کارهای خانگی در جهاد دانشگاهی هرمزگان
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان مشاغل خانگی در "طرح ملی توسعه مشاغل خانگی" در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

محمد دلپسند ظهر امروز(۲۵ شهریورماه) در آئین آغاز به کار  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی” در هرمزگان، گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه‌ای در ۳۱ استان کشور و به منظور کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور تعمیم دهد.

وی با اشاره به سهمیه دو هزار و ۳۰۰ نفری استان هرمزگان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی بیان کرد: علاقمندان باید در زمان مقرر در سامانه  inhb.ir اقدام به ثبت نام کنند،  ثبت‌ نام از روز پنج‌شنبه ۶ شهریور آغاز شده و به مدت یک ‌ماه ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شرایط متقاضیان ثبت نام در طرح حداقل سن ۱۸ سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

وی عنوان کرد: در سامانه مشاغل خانگی خدماتی همچون مشاوره، آموزش، طراحی، تولید، بسته‌بندی، بازارسازی، بازاریابی و اتصال به بازار و فروش برای صاحبان این مشاغل در نظر گرفته شده است.

دلپسند اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ملی تعامل با دستگاه های اجرایی مرتبط با مشاغل خانگی و ارائه خدمات آموزش و مشاوره به صورت حضوری و غیرحضوری در زمینه بازاریابی و فروش به متقاضیان مشاغل خانگی جهت اتصال به بازار است.

وی با بیان اینکه این طرح در سه فاز شناسایی، اولویت بندی مزیت‌ها، ظرفیت ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است، تصریح کرد: این طرح سعی در ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل موجود است و امیدواریم با پیاده‌سازی موفق این طرح در استان که نیازمند همراهی، همکاری و هم‌اندیشی بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی است و درسال جهش تولید با اجرای طرح توسعه ملی مشاغل خانگی شاهد رشد وشکوفایی این مشاغل باشیم.

بخوانید :  پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان صدقه در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=2696
  • کد خبر : 2696
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 1150 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.