تاریخ انتشار : 04 اردیبهشت 1400 - 11:55
رئیس کمیته امداد شهرستان میناب خبرداد:

کمک ۲ میلیاردی حامیان مینابی به ایتام

کمک ۲ میلیاردی حامیان مینابی به ایتام
رئیس کمیته امداد میناب گفت: حامیان طرح اکرام ایتام طی سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب کمک کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب بابیان اینکه کمک و مساعدت حامیان به ایتام یکی از مؤثرترین مؤلفه‌های رفع فقر در جامعه است، عنوان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام طی سال ۱۳۹۹ بالغ بر دو میلیارد و ۶۱۱  میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب کمک کردند که این میزان نسبت به مشابه سال ۱۳۹۸ حدود ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع کمک های اهدا شده، مبلغ ۲ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب با اعلام اینکه یک هزار و ۲۰۰ یتیم و ۲۵۶ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند، اظهار کرد: از بهمن ۱۳۹۹ تا کنون تعداد ۱۵۹ نفرحامی در چارچوب طرح« هرکارمند حامی یک یتیم» به این طرح ملحق شدند که تعداد حامیان به سه هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است.

راستی ابراز امیدواری کرد که با حضور بیشتر نیکوکاران در طرح ایران مهربان، سفره هیچ یتیمی خالی نباشد.

راستی تصریح کرد: حامیان نیکوکار می‌توانند با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) از محل سکونت ایتام موردنظر بازدید و نسبت به رفع دیگر مشکلات آنان نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم نیکوکار شهرستان  میناب همواره در انجام امور خیر و اجرای سنت‌های الهی پیشقدم هستند و نقش مهمی در رفع مشکل نیازمندان  به خصوص ایتام و محسنین ایفا می کنند، یادآور شد: افراد حقیقی یا حقوقی که در این طرح «حامی» نامیده می‌شوند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) یا از طریق ارسال پیامک عدد ۱ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶  و یا تماس با شماره تلفن ۰۷۶۴۲۲۳۰۱۱۰ و ۰۷۶۴۲۲۳۰۱۲۰واحد اکرام ایتام شهرستان میناب در جهت سرپرستی مادی و معنوی یک یا چند کودک یتیم اعلام همکاری کنند.

بخوانید :  شایعه ابتلا به تب دانگی در یکی از شهرهای هرمزگان صحت دارد؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=4437
  • کد خبر : 4437
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : شبستان
  • 450 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.