تاریخ انتشار : 07 مرداد 1400 - 21:31

کرونا بازهم در هرمزگان رکورد زد/ فوت ۲۰ هرمزگانی دیگر

کرونا بازهم در هرمزگان رکورد زد/ فوت ۲۰ هرمزگانی دیگر
در شبانه روز گذشته 20 هرمزگانی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و روز سیاه دیگری در استان ثبت شد و این بی سابقه ترین فوتی ها از زمان شیوع کروناست.

بی تدبیری محض از سوی مسئولان و مدیران امر بهداشت کشور موجب شده هرمزگان روزهای سیاه کرونایی را یکی پس دیگری تجربه کند. 

در هفته اخیر موج شدیدی از کرونا هرمزگان را در برگرفته به نحوی که ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تکمیل شده و تمامی بخش‌ها مملو از بیمار بستری هستند. 

یکی دیگر از آمار بسیار نگران کننده میزان جان باختگان کرونایی در هرمزگان است، در حالتی بسیار خطرناک در هفته اخیر هرمزگان شاهد جان باختن ۷۶ بیمار بوده که رقمی بی سابقه بوده و در صورت عدم تدبیر لازم و به موقع می‌تواند فاجعه کرونایی برای این استان رقم بخورد. 

در همین زمینه دکتر فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به وضعیت فوق بحرانی هرمزگان در مواجهه با کرونا گفت: شرایط این استان بسیار حاد است. 

وی افزود: امروز سیاه ترین روز کرونایی هرمزگان رقم خورد و شاهد جان باختن ۲۰ هم استانی شامل (۱۱زن و ۹مرد ۳۱ تا ۹۰ساله در قشم(۹نفر)، میناب(۳نفر)، سیریک(۲نفر)، بندرعباس(۲نفر)، رودان، بندرخمیر، بشاگرد، جاسک) بودیم که در نوع خود بی سابقه است. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با این آمار تعداد جان باختگان به رقم ۱۶۶۶ نفر رسید و اگر وضعیت به همین شکل باشد شاید بازهم شاهد این روزهای سیاه باشیم. 

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۲۹۰ بیمار کرونایی در بخش‌های مختلف کرونایی پذیرش شدند و شمار افراد بستری نیز به رمورد ۱۱۶۸ نفر رسیده که این نیز رکوردی در نوع خود است. 

بخوانید :  پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان صدقه در هرمزگان
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5408
  • کد خبر : 5408
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : تسنیم
  • 1100 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.