تاریخ انتشار : 31 فروردین 1400 - 17:52

پلاتو نمایش و نگارخانه میناب بزودی آماده بهره برداری می شود

پلاتو نمایش و نگارخانه میناب بزودی آماده بهره برداری می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با معاونت استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت:پلاتو نمایش و نگارخانه شهرستان میناب بزودی آماده بهره برداری می شود.

رضا کمالی زرکانی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مجدانه و مشفقانه ی فرماندار ویژه میناب در محقق شدن این پروژه افزود: بدون تردید دیدگاه فرهنگی مدیران در اولویت بخشی به مسایل فرهنگی شهرها از جمله تامین زیرساخت ها و تکریم و شانیت بخشیدن به جایگاه هنرمندان موثر است.

وی بیان کرد:حرکتی خاص در جزیره هرمز و تبدیل یک مکان مستعمل به پلاتو و نگارخانه با همکاری جامعه هنرمندان،مسئولان و حمایت های ویژه استاندار هرمزگان با کمترین هزینه صورت گرفت و در گام دوم این حرکت در میناب اجرایی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت:شهرستان میناب با توجه به پیشینه ، استعدادها و ظرفیت های بی نظیر فرهنگی هنری از لحاظ های زیر ساخت های فرهنگی جزء محروم ترین شهرهای استان است و این اقدام می تواند گامی مهم در راستای این محرومیت زدایی فرهنگی و هنری باشد.

در ادامه مجید سلهشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب از بکارگیری کلیه امکانات و ظرفیت های  میناب برای آماده سازی هرچه زودتر پلاتو نمایش و نگارخانه این شهرستان و تحقق آرزوی دیرین هنرمندان خبر داد.

در این سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار ویژه میناب از محل بهره برداری پلاتو نمایش و نگارخانه که بیش از هشتصد متر زیر بنا دارد بازدید کردند.

بازدید از مراحل تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری بعثت و دیدار با جمعی از هنرمندان از دیگر برنامه های این سفر بود.

بخوانید :  نوبند گستر میناب و ستاره جوان بندر خمیر فینالیست شدند
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=4383
  • کد خبر : 4383
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : برنا
  • 621 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.