تاریخ انتشار : 05 اسفند 1400 - 15:08

پروژه فراموش شده در میناب / مجتمع تجاری و فرهنگی قلعه هزاره میناب پس از ۱۵ سال همچنان بلاتکلیف است + فیلم

پروژه فراموش شده در میناب / مجتمع تجاری و فرهنگی قلعه هزاره میناب پس از ۱۵ سال همچنان بلاتکلیف است + فیلم
حکایت پروژه‌های نیمه تمام و بلاتکلیف میناب حکایتی تکراری و تمام نشدنی است، "پروژه مجتمع تجاری و فرهنگی قلعه هزاره میناب" یکی از ده‌ها پروژه‌ ای است که با گذشت سال‌ها تکمیل نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر میناب در جمع خبرنگاران با اشاره به بلاتکلیفی ۱۵ ساله “پروژه مجتمع تجاری و فرهنگی قلعه هزاره میناب” گفت : شهرداری میناب در ساخت این پروژه براساس تفاهم نامه در قالب زمین و پروانه ساختمانی با بخش خصوصی مشارکت داشته و دو هکتار از زمین های شهرداری در بهترین نقطه شهر برای ساخت این مجتمع اختصاص داده ولی متاسفانه بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است

وی افزود : این مجتمع در زمینی به مساحت دو هکتار و ساختمانی با زیربنای ۲۲ هزار متر سالهاست که نیمه کاره رها شده است و سهم شهرداری که مال مردم هم هست در این پروژه به طور تقریبی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان محاسبه شده است.

رئیس شورای شهر میناب تصریح کرد : از ابتدای فعالیتمان در شورای شهر بیش از ۱۰ جلسه برای روشن شدن وضعیت این پروژه برگزار کردیم و با افرادی که به عنوان مالکین این مجتمع معرفی شدند تماس گرفتیم ولی تا کنون مالک اصلی پروژه مشخص نشده و در آخر به این نتیجه رسیدیم که این مجتمع بلاصاحب است.

هاشم نسب با اشاره به اینکه به دنبال جا به جایی ساختمان شهرداری میناب هستیم ، افزود : پیشنهاد شورای شهر برای احیای این مجتمع تجاری و فرهنگی این است که از محل سهم شهرداری، طبقات بالای این مجتمع به شهرداری واگذار گردد تا ساختمان شهرداری به این مکان جابه جا شود و ضمن احیا و رونق کار کسب مردم در این مکان باعث تکمیل پروژه نیز بشود.

وی در پایان گفت : انتظار داریم در خصوص تعیین تکلیف این مجتمع تجاری و فرهنگی دادستان شهرستان میناب و رئیس دادگستری به ما کمک کنند تا بتوانیم این موضوع را که به نفع مردم است در مدت زمان کوتاه به نتیجه برسانیم.

بخوانید :  سگ‌های ولگرد در میناب به‌زودی جمع‌آوری می‌شوند

لازم به ذکر است، مرکز تجاری و تفریحی قلعه هزاره (بازار و مرکز خرید) در هرمزگان، شهرستان میناب و بلوار ساحلی واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پنجشنبه بازار میناب و همچنین بازار ماهی فروشی میناب، قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=7836
  • کد خبر : 7836
  • نویسنده : مصیب جعفری
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 1849 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.