تاریخ انتشار : 26 فروردین 1400 - 16:03

هنرمند مینابی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان شد

هنرمند مینابی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان شد
"مهران پندار" از شهرستان میناب به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان سال ۹۹ معرفی شد.

رییس حوزه هنری هرمزگان روز پنج‌شنبه در آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت: معرفی و تقدیر امروز از این هنرمند شاخص در رشته گرافیک در راستای تبیین و تحقق سیاست‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی انجام شد.

سعید عبدلی‌زاده در خصوص انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی سال ۹۹ افزود: در سال گذشته برنامه‌ای با معرفی ۱۰ هنرمند شاخص استان در زمینه‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی اعم از انعکاس همدلی، مدافعان سلامت، فعالیت‌های جهادی و پاسداشت فرهنگ شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی، تاریخ شفاهی و مطالعات فرهنگی، هنرهای نمایشی، مستند، گرافیک و هنرهای تسجمی برگزار شد.

وی ادامه داد: در راستای این هدف یکسری شاخصه برای این امر در نظر گرفتیم که از تولید آثار مرتبط با مسائل کشور در ۲ سال اخیر، کسب افتخارات و مقام در جشنواره‌ها و محافل مرتبط و جریان ساز بودن و فعال بودن در زمینه تخصصی برای آن هنرمند در نظر داشتی، لذا با درنظرگرفتن این موضوعات مهران پندار جوان شایسته شهرستان میناب انتخاب شد.

رییس حوزه هنری هرمزگان عنوان کرد: وی فردی مبتکر در شاخص هنر گرافیک است و فعالیت‌های متعهدانه خود در عرصه هنرهای تجسمی و گرافیک در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دینی و همچنین افتخارات وی در جشنواره‎های خارجی و داخلی باعث این انتخاب شد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های هنری و بحث های آموزشی و مشاوره ای برای جوانان هرمزگانی نشان دهنده همت پندار در توسعه هنر متعهدانه در استان هرمزگان است.

رئیس حوزه هنری استان هرمزگان با بیان اینکه وی میتواند الگو و چهره شاخصی در استان هرمزگان باشد، تصریح کرد: این تقدیر امروز از هنرمندی است که در تبیین و تحقق سیاست های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی در استان هرمزگان می تواند موثر باشد.

بخوانید :  استان هرمزگان در آماده باش کامل/ ۲ سامانه قدرتمند بارشی استان را فرا می‌گیرد

بخشی از فعالیتهای فرهنگی هنری مهران پندار، هنرمند شاخص هنر انقلاب سال ۹۹ حوزه هنری استان هرمزگان در زمینه هنرهای تجسمی و گرافیک تولید آثار متعدد در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، مقاومت ، عاشورا ، فعالیتهای جهادی و… )، کسب مقام و راهیابی به جشنواره های متعدد داخلی و خارجی، حرکت جریان ساز در زمینه آموزش و توانمند سازی و متشکل کردن هنرمندان جوان در بندرعباس و میناب و برگزاری کارگاههای آموزشی و تولیدی ، نشست های نقد و بررسی آثار ، آموزش و مشاوره هنری  و…. است.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=4344
  • کد خبر : 4344
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 1848 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.