تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 19:53

نیم‌نگاهی به مزایای فعالیت در تاکسی‌ اینترنتی «نت رو» میناب

نیم‌نگاهی به مزایای فعالیت در تاکسی‌ اینترنتی «نت رو» میناب
با ثبت نام به عنوان راننده در «نت رو» هر کسی می تواند یک تاکسی و منبع درآمد در منزل خود داشته باشد و همان وسیله ای که هر روز برای عبور و مرور از آن استفاده می کند، می تواند منبع درآمد خانواده اش باشد.

امروزه تقریباً هر کسی یک گوشی هوشمند در جیب خود دارد و همین امر باعث شده که دسترسی به اینترنت بسیار ساده شود لذا بسیاری از مردم به فکر راه‌های جدیدی برای کسب درآمد هستند. کار کردن در تاکسی‌های اینترنتی به صورت تمام وقت و یا پاره‌وقت یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به افزایش درآمد کمک کند.

ثبت نام راننده

با ثبت نام به عنوان راننده در «نت رو» هر کسی می تواند یک تاکسی و منبع درآمد در منزل خود داشته باشد و همان وسیله ای که هر روز برای عبور و مرور از آن استفاده می کند، می تواند منبع درآمد خانواده اش باشد. بسیاری افراد از رانندگی لذت می برند. همچنین لذت به مقصد رساندن یک مسافر باعث می شود که پس از هر بار، احساس رضایت خاصی به فرد دست دهد.

با استفاده از «نت رو»، رانندگان نیاز ندارند که در به در به دنبال مسافر باشند. کافی است راننده و مسافر گوشی خود را بیرون آورده، به اینترنت متصل شده و با استفاده از اپلیکیشن نت رو به یکدیگر متصل شوند. بدین ترتیب راننده به مسافر خود می‌رسد و مسافر نیز در کمترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه ای معقول به مقصد خود خواهد رسید.

نت رو رانندگان

شغل اول یا دوم مهم نیست. مهم این است که یک منبع درآمد جدید برای شما پیدا شده و رئیس خودتان هستید. میزان درآمد شما نیز به میزان فعالیت شما بستگی خواهد داشت. برای این کار کافی است گواهینامه، کارت ماشین (برگ سبز) و بیمه نامه داشته باشید. سپس به سادگی می توانید به ناوگان نت رو میناب بپیوندید. (لینک ثبت نام راننده نت رو)

مزایای ثبت نام به عنوان راننده نت رو

رانندگان تاکسی‌ اینترنتی نت رو به واسطه فعالیت خود در زمینه حمل‌و‌نقل عمومی سهمیه بنزین دریافت می‌کنند. میزان این سهمیه در حال حاضر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۷۵ است و تا سقف ۳۰۰ لیتر در ماه در نظر گرفته شده است. همچنین خودروهای دوگانه سوز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۵.۲۵ تا سقف ۱۸۰ لیتر در ماه می‌توانند سهمیه دریافت کنند.

بخوانید :  قاتل متواری در شهرستان میناب دستگیر شد

در نهایت باید به ساعات کاری دلخواه هم در تاکسی‌ اینترنتی نت رو اشاره کرد که سبب می‌شود این شغل به عنوان یک کار پاره‌وقت گزینه خوبی باشد. در حقیقت زمان کاری و محدوده جغرافیایی دلخواه از مزایایی است که برای کاربران نیمه‌وقت جذابیت دارد و به افراد اجازه می‌دهد تا در زمان‌های خالی خود در هرجای شهر که باشند فعالیت خود را آغاز کنند.

  • آدرس دفتر تاکسی اینترنتی نت رو میناب : شیخ آباد ،بلوار امام، کوچه ۶۴، جنب املاک ایران
  • شماره تماس : ۰۹۳۵۷۶۵۸۹۰۰
  • لینک ثبت نام آنلاین راننده در نت رو
  • https://sedayeminab.ir/register-netro/
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8749
  • کد خبر : 8749
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : صدای میناب
  • 568 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.