تاریخ انتشار : 22 مرداد 1400 - 15:40

میناب کمبود دارو برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ ندارد / مراسم علم گردانی و شیر و کتل در میناب بصورت حضوری برگزار نمی شود

میناب کمبود دارو برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ ندارد / مراسم علم گردانی و شیر و کتل در میناب بصورت حضوری برگزار نمی شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: میناب کمبود دارو برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ ندارد.

حسین فرشیدی پیش ازظهر جمعه در جلسه شهرستانی ستاد کرونا که در فرمانداری ویژه شهرستان میناب برگزار شد، گفت: در روزهای اخیر، باوجود افزایش تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان ابوالفضل میناب، خوشبختانه براساس اعلام مسئولان این بیمارستان تا این لحظه کمبود دارو برای این بیماران در این شهرستان وجود ندارد.

فرشیدی اظهارداشت: با پیگیری های نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و همچنین با حمایت های استاندار هرمزگان و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان دستگاه اکسیژن ساز که از مصوبات سفر اخیر وزیر بهداشت به استان بود تخصیص و تحویل بیمارستان ابوالفضل میناب شد.

فرشیدی با بیان اینکه انشالله بیمارستان ابوالفضل میناب دیگر از نظر اکسیژن دچار مشکل نخواهد شد، افزود: همچنین با تعمیر و تجهیز دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان ابوالفضل میناب و نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تامین اعتباری که در این بخش خواهد شد دیگر بیمارستان شهرستان میناب از نظر اکسیژن دچار مشکل نخواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۰ نفر پرستار و ۳۰ نفر نیرو اعم از خدماتی و اداری مورد نیاز بخش های مختلف بیمارستان بویژه بخش کرونا مجوز استخدام صادر و بزودی شروع بکار خواهند کرد.

حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: بیمارستان ۶۴ تخت خوابی منطقه توکهور و هشتبندی بزودی کلنگ زنی خواهد شد.

در جلسه ستاد کرونا مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان میناب مورد بررسی قرار گرفت، و مقرر گردید که مراسم پنجم محرم (علم گردانی) و دهم محرم (شیر و کتل) در میناب به صورت حضوری برگزار نشود و اینکه این مراسم مذهبی در این شهرستان باتوجه به وضعیت کرونایی بصورت مجازی برگزار شود.

بخوانید :  آسفالت معابر محله سلیمانی میناب تا قبل از پایان سال انجام می شود
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=5565
  • کد خبر : 5565
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : مهر
  • 477 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.