تاریخ انتشار : 11 مهر 1400 - 19:33

«مهدی دوستی» استاندار هرمزگان شد

«مهدی دوستی» استاندار هرمزگان شد
با تصویب هیات وزیران مهدی دوستی استاندار هرمزگان شد.

تاکنون بیست و یک استاندار در هرمزگان فعالیت کرده اند که از چهره های شاخص کشوری تا استانی را شامل می شد افرادی که بعد ها سر از دفتر ریاست جمهوری، وزارتخانه ها، مدیرعامل سازمان های کشوری و حتی مجلس هم سردرآوردند.

حال در جلسه هیئت وزیران “مهدی دوستی” توانست با رأی موافق به عنوان بیست و دومین استاندار هرمزگان پس از پیروزی انقلاب اسلامی لقب بگیرد.

در این جلسه اعضای دولت پس از بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی آقای مهدی دوستی به عنوان استاندار منتخب  هرمزگان رأی اعتماد داد.

مهدی دوستی ۴۱ ساله است و در ۳۲ سالگی مدیر پالایشگاه ستاره خلیج فارس شد.بیشتر فعالیت های دوستی در قرارگاه خاتم الانبیا سپاه بوده است.

دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

معاونت فنی و مهندسی و عضو هیئت رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در استان های خوزستان و هرمزگان، از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی بشمار می رود.

مهدی دوستی در ۳۲ سالگی مدیر پالایشگاه ستاره خلیج‌ فارس شد. وی کار خود را در صنعت نفت ایران به عنوان کارشناس سکو و مسئول شمع‌کوبی در قرارگاه خاتم الانبیا آغاز کرد. هوش بالای مدیریتی و افکار تحول‌خواهانه‌اش خیلی زود وی را از سمت کارشناس به سمت مدیر ارتقاء بخشید.

مجری پروژه پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس و معاون فنی هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم الانبیاء از مهمترین سمت های مهدی دوستی بوده است. دوستی سابقه همکاری نزدیک با “سعید محمد” فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پروژه های سازندگی به ویژه نفتی را نیز دارد.

بخوانید :  نوبند گستر میناب و ستاره جوان بندر خمیر فینالیست شدند

مهدی دوستی همچنین  بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی «سعید محمد» منصوب شده بود و پس از عدم حضور محمد در کارزار انتخاباتی، مسئولیت سخنگوی ستادهای مردمی حامی  ابراهیمی رئیسی را برعهده گرفت.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=6252
  • کد خبر : 6252
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران
  • 1086 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.