تاریخ انتشار : 24 اسفند 1398 - 14:54

تکذیب تعطیلی واحدهای صنفی در میناب

تکذیب تعطیلی واحدهای صنفی در میناب
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان در اطلاعیه ای، خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص مصوبه شورای تامین استان برای تعطیلی واحدهای صنفی در سراسر استان را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه خبری صدای میناب ، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان در اطلاعیه‌ای، خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص مصوبه شورای تامین استان برای تعطیلی واحدهای صنفی در سراسر استان را تکذیب کرد.

در اطلاعیه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان آمده است:

“به استحضار مردم شریف استان هرمزگان می رساند، اخیرا اخبار و اطلاعیه هایی در برخی کانال ها، گروه ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر مصوبه شورای تامین استان هرمزگان برای تعطیلی واحدهای صنفی، با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرستانها مانند بندرعباس و میناب منتشر می شود که جعلی بوده و تکذیب می گردد.
لذا تاکید می شود شورای تامین استان هرمزگان به هیچ عنوان چنین مصوبه‌ای نداشته و برخورد قانونی با انتشار دهندگان این خبر که به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، از طریق پلیس فتا و دستگاه‌ قضایی، پیگیری و در حال انجام است.

لازم به ذکر است که با تلاش شبانه‌روزی مجموعه دستگاه‌های اجرایی تحت نظارت و مدیریت استانداری هرمزگان، برنامه‌های پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا با جدیت در حال اجراست و تمامی مایحتاج مورد نیاز مردم استان نیز تامین شده و در حال عرضه است و ارائه خدمات از سوی واحدهای صنفی در سراسر استان ادامه دارد.  هر گونه اطلاع رسانی از کانال روابط عمومی و سایت استانداری اطلاع رسانی می شود.
پیش از این نیز با همین عنوان، خبری مبنی بر تعطیلی صنوف بندرعباس نیز منتشر شده بود که تکذیب می گردد.”

بخوانید :  علت کمبود کپسول گاز در شهرستان میناب چیست؟
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1168
  • کد خبر : 1168
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایسنا
  • 520 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.