تاریخ انتشار : 14 فروردین 1399 - 10:31
فرماندار ویژه میناب

سیزده بدر در شهرستان میناب چگونه گذشت؟ / ۴۱ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند

سیزده بدر در شهرستان میناب چگونه گذشت؟ / ۴۱ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند
فرماندار میناب گفت: شهروندان مینابی با گوش دادن به توصیه های ستاد پیشگیری بیماری کرونا و در خانه ماندن، خلوت ترین سیزده بدر تاریخ این شهرستان را رقم زدند.

به گزارش صدای میناب ، « محمد احمدی »، فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به انجام طرح فاصله های اجتمایی و توصیه در خانه ماندن، اظهار کرد: ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در روزهای ۱۲و ۱۳ فروردین با تشدید اعمال پیشگیرانه در شهرستان میناب از مردم خواسته بود تا در خانه بمانند و برای ازبین بردن زنحیره این بیماری برای سلامت خود و شهروندان میناب همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: در این طرح برای هرگونه عبور و مرور محدویت قائل شده ایم و مانع حضور خودروها و شهروندان به داخل شهر بودیم تا بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم و مانع شیوع بیشتر آن در بین مردم باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: در روز ۱۳ فروردین که روز طبیعت نام دارد و مردم هر ساله در دشتها و باغها و تفرجگاهها حضور پیدا می کردند، ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ را برای مقابله با این بیماری در خانه ماندن را ترجیح دادند تا  سلامت خود و همشهریانشان را تضمین کنند.

احمدی گفت: در طول ۴۰ سال گذشته ۱۳ فروردین  ۱۳۹۹ به عنوان خلوت ترین سیزده بدر شهرستان میناب رقم خورد، در صورتی که مردم شهرها و روستاها در شهرستان میناب از روز ۱۲ فروردین تا عصر ۱۳ فروردین را در تفرجگاهها وپارکها و مکانهایی با جادبه گردشگری حضور پیدا می کردند.

وی با بیان اینکه این اقدام مردم میناب و همکاری آنها برای مقابله با بیماری کرونا بی نظیر بود، عنوان کرد: از روز ۱۲ فروردین با اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی  بیش از ۸۰۶ خودرو از مبادی های ورودی و خروجی برگشت داده شده است.

بخوانید :  توزیع هوشمند کالاهای اساسی از هفته آینده در هرمزگان

احمدی تصریح کرد: در سال گذشته مردم شهرستان میناب برای حضور در تفریحگاها بیش از ۴۴۸ هزار  لیتر سوخت مصرف کردند که با انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی و همکاری مردم برای در خانه ماندن این میزان به  ۱۱۵ هزار لیتر کاهش پیدا کرده است.

فرماندار میناب بیان کرد: در روز ۱۳ فروردین با تشدید  اعمال طرح فاصله گذاری اجتماعی  و همچنین اعمال جریمه سنگین برای متخلفین ۴۱ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲ خودرو نیز توقیف شد.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=1320
  • کد خبر : 1320
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : شبستان
  • 1221 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.