تاریخ انتشار : 05 خرداد 1401 - 21:52

سارقان سوخت از خط اصلی شرکت نفت در بندرعباس دستگیر شدند

سارقان سوخت از خط اصلی شرکت نفت در بندرعباس دستگیر شدند
فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۶ متهم و شناسایی محل اتصال غیرمجاز لوله متصل به خط اصلی انتقال سوخت شرکت نفت در بندرعباس خبر داد.

سردار” غلامرضا جعفری ” شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از مصوبه شورای تامین مبنی بر رسیدگی و پیگیری جدی حفاری خط لوله انتقال سوخت شرکت نفت استان هرمزگان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس با مدیریت و نظارت مستقیم فرمانده  انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی بندرعباس با  اقدامات فنی و پلیسی و با استفاده از چتر وسیع اطلاعاتی محل حفر خط لوله واقع در روستای پشته ایسین شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: پس از تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و تحت نظر قرار دادن عوامل اصلی قاچاق و مجرمانی که در این زمینه مشارکت داشتند و پس از شناسایی محل، ماموران با  هماهنگی قضائی و تشکیل چندین تیم عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی پس از ورود به محل وقوع و انباشت (دپوی) سوخت قاچاق, دونفر از بزهکاران که در حال سوخت گیری بودند را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: پس از بازرسی از محل شناسایی شده یک مورد لوله متصل به خط لوله اصلی انتقال سوخت شرکت نفت که به طرز ماهرانه با حفر زمین به طول ۱۱ متر در زمین و در نهایت اتصال به خط لوله  در حال تخلیه سوخت از نوع گازوئیل بوده کشف شد و پس از هماهنگی های مربوطه نسبت به انتقال سوخت مکشوفه توسط سوخت رسان شرکت نفت اقدام گردید .

 سردار جعفری  با اشاره به کشف یک مورد حفر لوله انتقال سوخت شرکت نفت ، دپوی سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به مقدار ۳۰هزار لیتر  و دستگیری ۶ نفر از مجرمین و قاچاقچیان سوخت، خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری سایر متهمان و میزان سوخت‌های قاچاق شده‌ بصورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

بخوانید :  مرگ دختر 20 ماهه مینابی بر اثر افتادن در کانال آب
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=8257
  • کد خبر : 8257
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 6753 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.