تاریخ انتشار : 27 آبان 1400 - 18:34
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

توقیف کاروان قاچاق سوخت در میناب/ ۱۴ نفر دستگیر شدند

توقیف کاروان قاچاق سوخت در میناب/ ۱۴ نفر دستگیر شدند
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف کاروانی متشکل از ۱۴ دستگاه نیسان حامل سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد و گفت: ۱۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف کاروانی متشکل از ۱۴ دستگاه نیسان حامل سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد و گفت: این خودرو‌ها در قالب یک کاروان و بدون توجه به قوانین و مقررات با سرعت غیر مجاز در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان میناب در حال حرکت بودند که پس از شناسایی توسط مأموران انتظامی به دستور مقام قضایی توقیف شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام دستگیری ۱۴ نفر در این رابطه اظهار کرد: از خودرو‌های مذکور، بیش از ۲۲ هزار لیتر گازوئیل به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

وی در پایان با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم مبارزه بی‌امان با پدیده قاچاق خاطرنشان کرد: به‌منظور صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق سوخت با جدیت پیگیری می‌شود و دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

بخوانید :  آسفالت معابر محله سلیمانی میناب تا قبل از پایان سال انجام می شود
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=6760
  • کد خبر : 6760
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : میزان
  • 3978 بازدید
  • ۲ دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0
  1. خبرگزاری شما تقریبا رابط عمومی هست تا خبرگذاری وگرنه اصل سوختبری خیلی هم خوبه تو شهری که دولت عرضه ایجاد اشتغال نداره مردم با چه امیدی کار کنن هیچ گونه حمایتی ازشون نمیشه نمونش کشاورزان که همیشه گرفتارن صیادان تجار تا حالا دولت و حکومت نتونسته جاده یا بندرگاه احداث کنه کلی مکان گردشگری داریم که نبود زیر ساخت باعث نابودی شون شده میخوای خبرگذار باشی برو سمت مردم ازدسته گل های دولت ها خبر بزار از نابودی میناب از بی کیفیتی اب از انتقال اب از نابودی هزاران هکتار باغ

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.