تاریخ انتشار : 17 آبان 1400 - 20:31

تمامی مالکان وکارکنان واحدهای صنفی هرمزگان باید تا فردا واکسن تزریق کنند

تمامی مالکان وکارکنان واحدهای صنفی هرمزگان باید تا فردا واکسن تزریق کنند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: تمامی مالکان و کارکنان واحدهای صنفی استان بویژه آرایشگران زنانه و مردانه باید تا فردا سه شنبه ۱۸ آبانماه جاری برای تزریق واکسن کرونا و ارائه کارت واکسن به بازرسان و یا نصب آن در معرض دید عموم اقدام کنند.

خلیل قاسمی روز دوشنبه در چهاردهمین نشست کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس افزود: همچنین واحدهای صنفی رسته پوشاک و خواربار هرمزگان نیز باید تا روز چهارشنبه ۱۹آبان ماه نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

وی بیان داشت: تمامی مالکان واحدهای صنفی و کارکنان آنان باید واکسن تزریق کنند؛ در غیراین صورت باید در انتظار برخوردهای قانونی آن باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: بین افرادی که واکسن کرونا می زنند و آن هایی که واکسن نمی زنند تفاوت هایی وجود خواهد داشت و به طور قطع از برخی خدمات دور خواهند ماند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان در دوازدهمین نشست نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس که دهم آبان ماه برگزار شد، گفته بود که باتوجه به مصوبه ستاد استانی کرونا از تاریخ ۱۲آبان ماه سالجاری فعالیت تمام واحدهای صنفی استان منوط به ارائه کارت واکسن است.

تمام واحدهای صنفی استان هرمزگان باید نسبت به نصب کارت الکترونیکی تزریق واکسن در معرض دید بازرس و عموم مردم  قرار دهند.

باتوجه به الزام ثبت نام واحدهای صنفی در سامانه جامع تجارت تا پایان آبانماه در گروه کالاهای اساسی که شامل (محصولات سلولزی، پوشاک بچه، شوینده بهداشتی، روغن خوراکی، مرغ ، تخم مرغ، قندوشکر، فولاد، پتروشیمی، سیمان، لوازم خانگی، روغن موتور، لاستیک تمامی واحدهای صنفی باید نسبت به ثبت نام و انجام فعالیت خرید و فروش در سامانه اقدام کنند.

استان هرمزگان دارای بیش از ۴۵ هزار واحد صنفی است.

بخوانید :  نوبند گستر میناب و ستاره جوان بندر خمیر فینالیست شدند
لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=6607
  • کد خبر : 6607
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : ایرنا
  • 414 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.