تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1400 - 22:49
جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان:

تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار در شش شهرستان هرمزگان تمدید شد

تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار در شش شهرستان هرمزگان تمدید شد
جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: تعطیلی مشاغل گروه دو، سه و چهار در شش شهرستان هرمزگان تمدید شد.

علی رئوفی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های استان هرمزگان، عنوان کرد: شهرستان‌های بندرعباس، میناب، جاسک، قشم، بندرخمیر و بستک در وضعیت قرمز، شهرستان‌های بندرلنگه و پارسیان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های حاجی‌آباد، رودان، سیریک، بشاگرد و ابوموسی در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های وضعیت قرمز، فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار ممنوع است و همچنین در شهرستان‌های وضعیت نارنجی فعالیت مشاغل گروه سه و چهار و در شهرستان‌های وضعیت زرد فعالیت مشاغل گروه چهار ممنوع است.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان افزود: بوستان‌ها و مراکز تفریحی، پاساژهای سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ و بازارهای موقت شامل بازارهای روز و محلی، در شهرستان‌های وضعیت قرمز باید تعطیل باشند.

رئوفی با اشاره به دورکاری دو سوم کارکنان ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌های وضعیت قرمز، اظهار داشت: در این شهرستان‌ها دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری باید تشخیص بالاترین مقام مسئول نسبت به کاهش حضور تا ۵۰ درصد کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور حداکثر ۳‏/۱ (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به دورکاری پنجاه درصد کارکنان ادارات در شهرستان‌های وضعیت نارنجی، اضافه کرد: در این شهرستان‌ها ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری باید با تشخیص بالاترین مقام مسئول نسبت به کاهش حضور تا ۳‏/۱ (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.

بخوانید :  پرداخت بیش از چهار میلیارد تومان صدقه در هرمزگان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به دورکاری یک سوم کارکنان ادارات در شهرستان‌های وضعیت زرد، بیان داشت: در این شهرستان‌ها کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات ارائه خدمات با حضور ۳‏/۲ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

رئوفی تصریح کرد: همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان‌های وضعیت قرمز و نارنجی و همچنین ورود خودروهای شخصی پلاک بومی این شهرستان به سایر شهرها ممنوع است.

وی گفت: از مردم شریف هرمزگان می‌خواهیم با جدیت بسیار زیاد و برای پیشگیری از بیماری کرونا و کاهش ابتلاء، تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و اجتماعی و خودداری از هرگونه تجمع و مراسم‌های عروسی، ختم، دورهمی و مهمانی را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeminab.ir/?p=4514
  • کد خبر : 4514
  • نویسنده : صدای میناب
  • منبع خبر : مهر
  • 1562 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.